zondag 28 april 2013

ALEXA CHUNG INSPIRED OUTFIT

sweater, bag primark // skirt, bracelet zara // watch michael kors // lipstick YSL

Deze outfit droeg ik vorige week voor een bloggers wedstrijd van Stylight. Het was een wedstrijd  waarbij we boards moesten maken met Londen als thema. De winnaar zou dit weekend naar Londen gaan om Alexa Chung te ontmoeten op het Vogue festival. Ik had dit board gemaakt voor de wedstrijd. De outfit is geïnspireerd op een bekende outfit van Alexa Chung (zie de outfit hier). Ik heb de wedstrijd dus helaas niet gewonnen, maar ik ben wel weer een leuke outfit rijker :-)

I wore this outfit last week because of a Stylight bloggers competition. We could win a meet and greet with Alexa Chung on the Vogue festival in London. My outfit was inspired by Alexa Chung's outfit. I made this board. Unfortunately I didn't win, but I do have a new spring outfit now!

Jennie from the Blog is on Facebook, Bloglovin, Twitter and Instagram

61 opmerkingen:

  1. heel chung inderdaad,
    leuke outfit!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je niet gewonnen hebt, maar wel een leuke outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve outfit! Jammer dat je niet gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, en ik vind je rokje ook heel mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk board :) hoe kom je er op om zoiets te maken. De verhaallijn is echt heel leuk :) jammer dat je niet hebt gewonnen want je board is echt leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig rokje & leuk gecombineerd!
    Jammer dat je niet gewonnen hebt (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i like your style :)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw echt superleuk en wat een prachtig rokje! I like Chungnam style :D haha

    xo Sarah, Silverist

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je niet hebt gewonnen zeg, maar de outfit is echt super cute!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Heel erg Alexa Chung :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the board you created, it's like the sweetest thing ever! and the illustrations are great!
    The outfit is so so so Alexa!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit! Jammer dat je niet hebt gewonnen maar hopelijk de volgende keer beter! ;)
    xoxo

    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit! En ik vind het board dat je gemaakt hebt erg komisch :D jammer dat je niet gewonnen hebt!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waaaaaah, wat een supertof board!! Echt SUPERleuk gedaan! En prachtige outfit!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! Het board is echt geweldig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie outfit, ik vind de inspiratie duidelijk terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuke outfit! Ik vind het rokje echt super en de combi met de simpele trui is heel mooi :)!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch? Ik zou het gezellig vinden als je mee komt 'feesten'!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. supermooie outfit en je haar is mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer dat je niet gewonnen hebt. Ik vind de outfit wel erg mooi <333
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie outfit, vooral de kleurcombinatie vind ik leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah jammer dat je niet gewonnen hebt, ik vond je board echt hilarisch! En je outfit is ook heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Jenny!
    I love the look! The skirt is PERFECT:)
    Nice day pretty:D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je board is echt leuk geworden, jammer dat je niet hebt gewonnen!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Cute. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lovely look! shall we follow? let me know XSE
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke outfit! Het ziet er wel ontzettend koud uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi rokje & heel leuk gecombineerd met die sweater ook! Misschien niet gewonnen, maar hier ga je zeker nog veel plezier van krijgen!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi rokje! Echt een leuke outfit. Jammer dat je niet gewonnen hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. nice blog
    Do u want to follow each other on gfc and on fb ? Let me known
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/
    http://www.facebook.com/AllThingsYouAre?ref=hl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. love that you mix a delicate skirt with comfy knit on top. super cool!

    modern.girl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. this skirt is amazing baby

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: A TRIP TO GALICIA- 1ST OUTFIT
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/a-trip-to-galicia-1st-outfit.html

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jammer dat je niet hebt gewonnen! I love the simplicity with the golden details in your outfit!

    (btw thanks for voting)
    Monica Harmony's Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Really great :)
    Jenny you look fantastic in girlish outfits :)
    Skirt is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Cool outfit. Love the skirt.
    Adela x

    misspinkstyle.net

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi!
    Thank You so much for having visited and commented my blog! Yours is simple fabulous and You have a new follower! Would Love If You joined me as well!
    Wish You lots of success!
    Kiss

    Aida
    From
    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie outfit en je board ziet er ook erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. JAAAA, deze outfit is zo leuk! Ik hou van de style van Alexa Chung en deze outfit dus ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jammer dat je niet hebt gewonnen, ik vind deze outfit heeel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Love your outfit, especially the skirt. Adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I love this look! I really like the pretty skirt and slouchy jumper look

    www.laurensibs.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Great outfit post! Your style is definitely similar to mine. When you get a chance, please check out my blog!

    http://www.goodbadandfab.com
    the personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh you pretty thing! Hele leuke outfit en wat heb je een mooie lipstick op! (of is dat je natuurlijke lipkleur hihi?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah dankjewel! :) nee, het is een lipstick van YSL maar ik weet even niet hoe die kleur heet! ik zal binnenkort mijn favoriete lipsticks swatchen in een post :)

      Verwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)