vrijdag 29 maart 2013

WISHLIST


céline shirt sheinside | nude bag vivienne westwood | white shoes Nelly | black sandals Nelly | ring etsy |
shoes new balance | necklace Nelly | boy london shirt sheinside | coral lipstick topshop


some items which i would really like to have now! the celine shirt from sheinside is already on its way. i think the new balances and the Nelly necklace are the next things that i'm going to order. what are you craving for lately?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

27 opmerkingen:

  1. Leuke wish list :)

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Dat celine shirt blijft echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! Ik wil ook nog steeds New Balance sneakers, ik vind die zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! Ik heb al een celine shirt en nieuw balance. Ze lopen héérlijk! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist! Ik heb het celine shirt op eBay echt voor heel weinig besteld en ben er zo blij mee! Ik zou ook wel New Balance willen! Die staan al een tijdje op m'n wishlist! Ook heb ik een leren jasje bij de zara gezien! Die zou ik ook wel graag willen kopen haha! x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke wishlist! Die tas en ketting zijn heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke wishlist! Dat Céline shirt wil ik ook wel :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dit staat echt precies op mijn wishlist haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! De celine top en zo'n hartjesring staan ook mijn wishlist :) Gisteren heb ik trouwens wel zo'n hartjes armband gevonden bij de H&M, echt superleuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie items! Vooral die hartjesring is leuk! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke wishlist!
    Die ketting is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een célineshirt lijkt me eigenlijk ook best leuk; ondanks dat zowat iedereen er al eentje bezit :) het heeft toch iets chiques ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Die hakken staan ook op mijn lijstje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n Celine shirt is zo gaaf! En die lipstick ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke wishlist! Ik wil ook graag zo'n Boy London shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat Boy London shirt, zo leuk!! Ik was net de fashionista aan het lezen en opeens zag ik dat je erin staat haha! Super leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh echt! ik heb het zelf nog helemaal niet gezien, ben zo benieuwd! helaas zijn de winkels de komende dagen dicht en moet ik dus wachten tot dinsdag :(

      Verwijderen
  17. ik MOET dat celine shirt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. i would totally wear this :)

    XX
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuk! fijne pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hee misschien een leuke tip voor je ! Dat celine tshirt kan je ook heel makkelijk zelf maken! Er staan superveel artikels over op internet. En nog iets. De ketting. Van nelly is nu voor 5 euro bij de pieces. Maar dan van het pieces merk. Ik heb hem gister ook gekocht. Dat boy tshirt wil ik ook heel graag, je kan ze zo leuk combineren! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de tip! het celine shirt is nu al onderweg haha, maar de ketting ga ik zeker halen. thanks!

      Verwijderen
  21. Leuke wishlist! Dat celine shirt vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat Celine shirt wil ik ook nog steeds super graag. Waar heb jij 'm besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, er zitten leuke dingen bij! Ik vind het T-shirt, de schoenen en het armbandje erg cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love the ring, necklace, bag, heels and Celine T-shirt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)