zondag 24 maart 2013

WINTER IN SPRING

coat topshop // top hollister // belt, white blazer primark // jeans, leopard bracelet Zara // bag Versace via spartoo schoenen // watch michael kors // converse all stars via spartoo schoenen

wearing this top always makes me think of the great time i had in New York with Nanne. i was wearing this outfit (you can't see it very clearly but i'm also wearing a white blazer) to the Unlimited PR bloggers event. i love matching small leopard items in my outfits lately. and of course i brought my new Versace bag to the bloggers event. i'm thinking about ways to style the bag.. how would you combine it? let me know!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

20 opmerkingen:

  1. Love the top, belt and arm candy! I think the bag would look awesome with green or navy items.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik blijf die jas zo ontzettend gaaf vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie de riem niet heel goed, maar vind hem denk ik heel gaaf! Ik hou ook wel van een beetje luipaard print in mijn outfits :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hope you had ufn at the event! I love that blazer, looks like a great material ! :)

    thedeathlyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Die tas is en blijft geweldig <3 Love it.

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesomeee post!! ^^

    xx

    iwanttoliveinla.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit! Je tasje is echt heeel leuk! :) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou 'm met zwart dragen natuurlijk, maar eigenlijk kan die tas met alles! Mooi maatje is het...

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet er altijd zo leuk uit! Witte blazers vind ik ook zo gaaf staan! Ik en ook helemaal weg van je jas trouwens! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Ik vind je tas echt mooi :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LOVE LOVE LOVE !
    would you like to follow each other on bloglovin ?

    www.simplebutreal.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)