donderdag 14 maart 2013

UGGS FASHIONSHOW

last week i went to the Uggs fashionshow in Las Palmas, Rotterdam!


it was such a fun show! i went with my friend lotte and everything was so well organised. besides different sorts of boots, flipflops, bags and sandals we also saw some hot guys and of course the cute little kids! the show ended with cakepops and bubbles. i'm not a big fan of the classic uggs boots but i do love the sandals and the flipflops! these are my two favorites;


and i loved the black bag too. we also saw a new exclusive Uggs collection but unfortunately we weren't allowed to take pictures of that collection. you could also get your own uggs tattoo and we got a half year subscription to ELLE magazine. how awesome! let me know what you think about this collection!

you can shop Uggs online at Spartoo schoenen

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

15 opmerkingen:

  1. Ik hou persoonlijk niet echt van Ugg maar die kiddo is wel echt een cutiepie!
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je daar bent geweest! Ondanks ik absoluut geen fan ben van Uggs, lijkt het mij wel leuk om naar zo'n show te gaan! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jongetje is echt schattig!
    Zelf heb ik twee paar UGGs en heb ze drie jaar lang in de winter trouw gedragen. Maar deze winter heb ik ze steeds minder vaak aangehad, vind ze op de een of andere manier ineens een stuk minder leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Inderdaad, dat jongetje is cute!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van die Ugg Baily Buttons <3! haha!
    Leuke fotos'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou ook niet van uggs, maar deze show ziet er wel heel leuk uit! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke show!!
    Mooie zomerse stappers.

    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er supe rleuk uit! Mijn god die laatste foto :o Ziet er wel HEEL leuk uit haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. that little kid is the cutest thing ever!

    xx

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i'm so gonna get the leopard sandals o.O

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)