dinsdag 19 maart 2013

SCENTS OF BEAUTY // ESTEE LAUDER


look at these beauties! Scents of Beauty sent me these Estée Lauder miniatures last week. the super cute pink pouch contained a night repair eye cream, anti aging cream, a lash multiplying volume mascara, my favorite color lip stick (coral color) and a night repair face cream. i've tried them quickly on my hand and every product makes my skin feel so soft! cannot wait to feel my skin tomorrow after the night repair products. Scents of Beauty sells products like Estée Lauder, and much more (perfumes, lotions, creams, etc) go check it out by clicking here :)

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

14 opmerkingen:

  1. Deze producten lijken me fijn, de lippenstift heeft een hele mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Advanced night repair is an amazing product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great products baby!

    1ST OUTFIT OF THE WEEK
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/03/black-addiction.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, echt hele mooie producten! Ik vind vooral die lippenstift heel mooi, lekker lenteachtig kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lipstick is echt heel erg mooi!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gosh, these products look sooo amazing! I wish I could try them too :)
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de lipstick is leuk en ik wou dat ik ze eens kon testen!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je die mocht testen, de spulletjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dit mocht proberen! Die lipstick is echt heel erg mooi! :) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute lipstick!:)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)