woensdag 27 maart 2013

OUTFIT | NEW WE SHORTS

coat | topshop , top | H&M , shorts | WE fashion (find it here) , bag | vintage , shoes | converse via spartoo schoenen

yay finally time for shorts again! i've been working my butt off in the gym the past month. i had gained 7 kilograms the past couple of months (since i started living as a student) and i need to get rid of it right now! i'm trying to eat clean (no cookies, lots of fruit and vegetables and less alcohol) and i'm working out a lot. i'm trying to get fit in a healthy way. i thought it was going to be really hard but it turns out to be pretty easy. i've learnt that good breakfast is important and that healthy food is not all about spinach and salad. i'm getting better and better at making smoothies (my favorite is fresh orange juice, a banana and some strawberries) and all the yoga and pilates classes are making me more flexible than i've ever been! result = feeling reallly good.

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

31 opmerkingen:

  1. Je ziet er goed uit! Volgens mij ben je niet de enige student die daar last van heeft, goed dat je zo sportief bezig bent!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit & goed bezig qua sporten en gezond eten!
    Is pilates niet ontzettend zwaar? haha

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke outfit! En wat goed dat je zo goed gaat met sporten en gezond eten, en fijn ook dat je je daardoor erg goed voel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. you're great baby
    i love your casual style

    TODAY: MOTHER RETURNS!
    A VERY VERY SPECIAL POST!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/03/mother-returns.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig! Je ziet er goed uit :)
    Mooie outfit
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto´s en goed bezig jij!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je nieuwe lifestyle; gaat vast helemaal lukken :)
    Superleuke outfit trouwens, echt mooie shorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit, ik vind je tas zo mooi! En ja, ik denk dat iedere student wel last heeft van de kilootjes, ook al woon je niet op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, hele mooie outfit! Staat je erg goed. Smoothies zijn inderdaad erg lekker en gezond. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaaf die shorts!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit!
    Ik doe ook sinds een tijdje pilates en dat vind ik heel fijn, yoga daarentegen... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat goed dat je zo gezond bezig bent! Ik eet de laatste tijd veel gezonder en ik geef toe, ik vind fruit en smoothies nu veel lekkerder dan snoep en chocola! Leuke outfit heb je aan, zoals altijd! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat goed van je dat je gezond bezig bent! Leuke outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je ziet er super goed uit hoor! Ik ga ook lekker naar de sportschool, voelt lekker daarna :) Wat groeit je haar trouwens snel, viel me even op haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, superleuke kleding! Goede aankoop :)
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke combinatie, die shorts zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, nice outfit!Ik vind die jas echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Good for you, zie je niks meer van! Heerlijk die shorts...

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi!
    xoxo
    p.s. lees nu een interview met Raynor Arkenbout in mijn nieuwe post

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jennie! I love you and your posts so much! You're always inspiring me since I started my own blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie outfit! Je tas en jas zijn heel tof :-)

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke shorts heb je gekocht! Wat goed dat je zo sportief bezig bent en gezond leeft. Ik ben echt bang voor het moment waarop ik ooit uit huis ga en ook zelf mijn eten moet maken. Dat wordt vast niets!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks! ik heb de eerste maanden vooral veel pasta en zo gegeten, ontzettend slecht. gelukkig kan ik nu al veel meer maken! het is alleen lastig om iedere keer weer wat nieuws te bedenken..

      Verwijderen
  23. love your very simple/casual look, this is such an easy-going outfit!
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. great look. Bag divine :)

    to check is me: www.miwj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je outfit ziet er heel leuk uit! En supergoed van al het sporten enzo! Je kan het :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb er ook last van hoor. Ik heb net examen gedaan en ben in die weken 3 kilo aangekomen. Niet dat ik het niet kan hebben, maar het voelt niet fijn.. Ik drink vooral minder frisdrank en sappen, in plaats daarvan gewoon veel water. Ik hou over het algemeen niet zo van water, maar hoe vaker ik het drink, hoe lekkerder ik het eigenlijk vind. Het idee van de smoothies vind ik geweldig, ook snel maar een goeie blender aanschaffen!
    I love your blog, ik heb net een nieuwe aangemaakt maar volg je posts al superlang, echt geweldig. Vroeg me alleen af wat voor opleiding je nu doet? Want ik las dat de Willem de Kooning niet door ging.. echt jammer zeg! Ik heb een maandje geleden ook toelating gedaan en ben zooo blij want ik ben dus aangenomen maar had het echt niet verwacht!
    Maar volgens mij als ik het zo lees is deze studie ook meer dan geschikt voor je! :)

    love,
    Julia

    laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)