vrijdag 1 maart 2013

NEW CORAL COAT FROM ZARA + I'M ON STYLIGHT'S HOMEPAGE

 
it was love at first sight... i spotted this coral colored coat at Zara this week and i just had to
take it home with me. now i need some higher temperatures. only 19 days left until spring!
(the top underneath is the white pocket tee from WE fashion)

 
yay! i'm stylight's new covergirl :-) you can now find me on the homepage of stylight.nl (and stylight.de, stylight.fr, stylight.at, stylight.ch, stylight.se, stylight.it and stylight.co.uk), how awesome!! thanks stylight :) you can see my stylight moodboards here

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige jas! En heel erg leuk dat je op de homepage van Stylight staat!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie jas, van die kleur krijg je spontaan zin in de lente!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg, wat vet dat je op stylight.nl staat, eigenlijk had ik er nog nooit van gehoord, maar wat een leuke site eigenlijk. En echt een leuk jasje, staat heel goed bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wauw, op die jas had ik ook al een oogje. Ik weet zeker dat die je prachtig staat!
    En tof dat je covergirl bent op Stylight, hele leuke foto ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie jas! En wat leuk dat je covergirl op stylight bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die jas is mooooi! En cool van Stylight! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De jas is echt mooi! Het kleurtje staat je denk ik goed. En gaaf zeg dat je op de homepage staat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie jas, de kleur zal je goed staan :)

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige jas, de kleur is ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie jas! Die staat je vast en zeker heel goed! Wat super dat je op de homepage van Stylight staat! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prachtige kleur!! I'm in love!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie jas! De kleur is ook lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie jas!
    En leuk dat je op de voorpagina staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh my goddd die jas is echt geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh leuke jas! Gaaf dat je op de homepage staat :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh my die jas is echt prachtig! Ik wil hem ook zo graag! Wat gaaf dat je op stylight staat! :) x Laura

    styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kleur, gaaf dat je op de homepage staat!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. omg, dat is zoo cool! Gefeliciteerd!
    XXX

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie jas! Ik doe iets verkeerd, I'm still buying winter coats haha!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je jas is echt geweldig! Ik vind hem zoo mooi! Ik kan hem alleen niet vinden op de site? Hoe duur was hij als ik vragen mag? Wat gaaf van Stylight! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah love the colour of the coat great for spring and summer!xoxo
    http://fashioncouldbeparadise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amazing <3

    Beautiful colour and type of cut :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)