vrijdag 22 maart 2013

LIU JO PHOTOSHOOT @ UNLIMITED PR

wednesday i went to Unlimited PR for a bloggers day! there was so much to do and one of the things was doing a photoshoot for Liu Jo. we had to style ourselves in Liu Jo items and once we were done with the styling we had a photoshoot in a super cute studio. i'm wearing all Liu Jo items except for the white blazer, that one was my own from primark. don't you just LOVE the little pink Liu Jo bag? i do! and those trousers.. i have never worn bright coloured/printed trousers like these before and i really loved it. normally i wear at least 1 black piece of clothing in my outfits and during the Liu jo shoot i learnt that bright and colorful outfits without black look good on me too :-)

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram


the gorgeous bag which i had during the shoot!

37 opmerkingen:

  1. Wauw je foto is supermooi!!! Ik heb in België gewonnen met mijn post over Liu Jo, echt heerlijk (ik veronderstel dat het bij jullie ook met een wedstrijd is)! Veel succes!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. such pretty pictures:)

    http://www.porridgenpickles.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes heeft Liu Jo :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaah wat leeuk! superleuke outfit had je ook aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i think i just fell in love with the bag..

    xx

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie foto is het geworden! Ik was er ook tijdens het event en vond die broek echt geweldig! Maar ik was te lui om hem aan te trekken voor de fotoshoot, haha. Ik had nu een heel mooi leren suède jasje van Liu Jo aan. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw hele mooie foto's! En die tas is inderdaad echt prachtig <3
    Vind je blog super leuk. Ik ga je volgen :D

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave foto's! :D Heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's zijn dat geworden!! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's zijn het geworden. Hier kun je trots op zijn meisje. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supercute bag, I love the end result of the shoot! Is it published somewhere?
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, de outfit die je hebt samengesteld is mooi! Die lichte kleuren staan je inderdaad ook hartstikke goed. En ik vind de foto's ook echt prachtig geworden, heerlijk lente-achtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's! Moet je vaker doen, die lichte kleuren, geeft een lekker lentegevoel (wat we allemaal wel kunnen gebruiken, geloof ik...)
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. the bag is to die for!!!!!!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zeg!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. That looks like a lot of fun :)

    xoxo
    bloisfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave foto's, die tas is mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke foto's! Ziet er erg schattig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, these pictures are so pretty!

    www.laurensibs.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik dacht ik laat nog even een comment achter op je blog omdat ik je zo foto zooo mooi vind! Fijne zondag!!

    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. baby im in love with you

    NEW IN MY WARDROBE
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/03/new-in-my-wardrobe.html

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die tas is zó mooi! En hele lieve foto's van jou (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk! Die foto's zijn voor een vriendin van mij gemaakt. Grappig hoe klein de wereld is :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke foto's Jennie! Die laatste is echt ontzettend mooi! :-)

    X Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)