donderdag 21 maart 2013

INSTADIARY + ZALANDO COMPETITION


1.
macaroons at the unlimited PR bloggers event yesterday // i made curls! // and i took the versace bag with me
2. my favorite accessories // i finally watched the lion king for the first time // designing fonts for school
3. my food preparations for a long night of homework // me and nanne at the levi's event // new primark items
4. sushi with the girls at shabu shabu // trying on some zara items // bingo night with lotte and rosalie
5. playing in the snow with sjef // chocolate fondue with lotte // chilling with movies and icecream after exams
6. i loved this outfit which i saw on @fashionistoa // family dinner // i finally found out who gossip girl is

Zalando wedstrijd (win een giftcard t.w.v. 400 euro)

Zalando heeft een nieuwe competitie georganiseerd en deze wil ik graag met jullie delen! Je kan namelijk een giftcard ter waarde van 400 euro winnen en het enige wat je daarvoor hoeft te toen is je favoriete lenteoutfit creëren met items uit de Zalando webshop. Je vindt de wedstrijd hier. Meedoen kan tot 1 april, succes!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

15 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. krullen staan je mooi! Leuke foto's ook verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke diary, er zit hier in Nijmegen ook een shabu shabu en daar wil ik zeker een keer gaan eten! Ik doe ook mee aan de zalando winactie. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto's! Die macarons zien er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. welk effect gebruik je met je gsm om die blinkertje te krijgen?
    Liefs, emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke diary! En jouw sloffen, aaaah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i like you so muchhh

    NEW OUTFIT IN THE BLOG! GRAFFITI IN RED!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/03/graffiti-in-red.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blazer van de Primark! Bij welke Primark was je geweest? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)