zondag 3 februari 2013

LAST WEEK // INSTAGRAM

 

1.
i took this picture last night with my friend mei siu while we were doing singstar at eline's party! 
2. self made american hamburgers, wine and movies with rosalie
3. friday i went to amsterdam with a couple of bloggers for a bloggers evening at co/motionPR / PRBB
4. as you can see we had a lot of fun! more about the event later on my blog :)
5. do you remember this picture? i posted it on my blog last year. my hair was so long, i want it back!
6. FINALLY i got to eat the american fruitloops and guess what? they turned out to be disgusting!

are you already following me on Bloglovin?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

36 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Fruitloops zijn inderdaad te ranzig voor woorden
    Liefs
    https://twitter.com/DagdromenBlog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van die fruitloops. Ze zien er wel gezellig uit zo met al die kleurtjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! En was leuk om je een keer in het echt te zien :)

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, de meeste had ik al gezien op instagram :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Insta foto's zijn altijd zo leuk om te zien!
    Dankjewel voor je felicitatie, vind het echt super dat je mijn blog hebt bezocht (:
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke post! Je hebt altijd erg leuke foto's op instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke foto's, ik moet je maar eens gaan volgen op instagram haha xxx

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Je haar is echt lang op de enalaatste foto

    BeantwoordenVerwijderen
  9. you're fantastic baby!
    take a look

    SUNDAY POST: FAVOURITE LOOK OF THE WEEK
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/02/what-is-your-favourite-combination.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Vooral de laatste!
    American fruitloops wil ik ook een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. weet je het zeker? het is net karton met snoepsmaak :p

      Verwijderen
  11. Leuke foto's, vooral die met de fruitloops! Jammer dat ze niet zo lekker zijn :p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil heel graag weten hoe je die hartjes op de eerste foto doet! Daar heb je toch een app voor nodig?

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha die fruitloops zien er ontzettend leuk uit, jammer dat ze niet lekker blijken te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je haar was daar wel echt heel lang! En die american burgers zien er ook goed uit zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great pictures! Everytime I see those cereals I always wonder how they taste!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oehh leuke foto's! Vooral de laatste foto vind ik erg mooi, wel weer jammer dat het dan echt niet te eten is

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankje voor de app! alleen ik heb android dus kan um niet vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahhh die hamburger! Zou hem zelfs nu, zo in de ochten wel lusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke fotootjes! :) En wat een grap dat die fruitloops er zo lief en lekker uitzien en zo walgelijk smaken haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great photos. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's en wat zonde dat de fruitloops vies waren! Ik volg je, wat tof dat je naar NY bent geweest ook! Super foto's;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, leuke post :)
    Jammer van die fruitloops
    ze zien er zoo lekker uit.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke foto's! Die fruitloops zijn inderdaad écht smerig haha :)
    Liefs,
    Silvy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hahaha ik had precies hetzelfde met die fruitloops, toen ik de verpakking open maakte kwam er al een vieze lucht uit haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)