donderdag 28 februari 2013

COMBINING THE WE STRIPED SWEATER


striped sweater
WE fashion // blazer primark // shorts levi's //
bag
vintage // shoes converse via spartoo schoenen

today i wore my new striped sweater from WE fashion, combined with my new cream white primark blazer, levi's shorts and white all stars. do you like it? i went to the kunsthal in rotterdam today for the jean paul gaultier exposition. it was really awesome and i'm going to show you some pictures i took soon, but of course not too much for the ones who want to go to the expo too :) tonight i'll be attending my weekly yoga class and afterwards i'm going to relax on my couch with some One Tree Hill episodes. what are your plans?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

25 opmerkingen:

  1. Ah die blazer en dat shirt staan super leuk bij elkaar! En ik ben benieuwd naar de foto's van de expo, ik wil daar ook nog heen. Lijkt me heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit! Ik vind dat gestreepte shirtje heel leuk bij je korte broek. En je haar is leuk zo met die krullen aan de voorkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van gestreepte truien/shirts :), leuke outfit weer!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Ik vind de blazer echt heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Ik vind je shortje heel gaaf! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh I'm so in love with your blog! you're so lovely and cute and your even older than me. However I love your outfits and photos and I think you're such a nice person:)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely look !
    Great combo !

    http://www.olastory.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige outfit! En wat een mooie tas :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige outfit, die top en je blazer zijn mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit, ik vind het shirtje van de WE leuk. Ik ga zo lekker even sporten. Ik moest eigenlijk wiskunde opdrachten maken maar dat heb ik niet gedaan. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! De tas is echt prachtig
    xo
    http://Cwithoutshoes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, al een beetje lente-achtig (ja ja het is bijna zover). Vooral die trui vind ik erg mooi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moooie outfit! Witte blazers vind ik zo leuk staan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een onwijs leuke outfit weer Jennie! Klinkt misschien heel gek, maar ik vind dat streepjes jou echt zo goed staan! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)