vrijdag 4 januari 2013

TODAY

blue sweater primark // shoes vagabond via spartoo schoenen // YSL lipstick // MK watch // accessorize necklace

today i'm wearing this, with black skinny jeans. i love how the necklace can create a simple outfit in something special. i'm doing my best to be able to post outfitphotos for you but somehow i can't find time/someone to take pictures.. i promise there will be more outfitphotos on the blog ASAP!

now i'm off to the cinema with my friends for pitch perfect, have a nice weekend!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

40 opmerkingen:

  1. Dat kraagje is heel mooi! Veel plezier bij de bioscoop! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtie outfit! Het is zo'n leuke film!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt verliefd op die ketting! En ze hebben de laarsjes nog steeds niet in mijn maat, mehhhh haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit! Ik ken het probleem! Ik kan ook bijna nooit iemand vinden om foto's te maken! Pitch perfect was echt een leuke film! :) xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice! Have fun tonight ;)

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal verliefd op je schoenen! En ook op je nieuwe layout!
    Ontzettend veel plezier in NY met Nanne. Ben erg benieuwd naar jullie posts.
    Liefs x.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi!
    En heel veel plezier vanavond :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sieraden, en lipstick <3 Liefde voor YSL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo, die foto's! Die statementnecklace is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely post! I love your new blog's picture!



    http://n-julie.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh die ketting is zo mooi! K ben echt benieuwd naar pitch perfect! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah prachtig, hele mooie foto's. Veel plezier bij de film!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de laarsjes en de ketting echt prachtig! En die lipstick, die is ook zoo mooi! Veel plezier bij de film:) xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die film lijkt me leuk! Veel plezier! En mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die ketting is mooi zeg! En je laarsjes zijn ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awww so lovely! Amazing accessories!!! :)
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele mooie ketting,
    past heel goed bij de outfit!
    veel plezier bij de film,

    fashionisam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie ketting ! Zal wel een leuke outfit geweest zijn

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's! Ik vind die ketting echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeeeeh super leuke dingetjes! Als ik aan jou denk, dan zie ik ook meteen zwarte laarzen. Haha en je hebt er ook best veel van:) En ik ben verliefd op je ketting.

    Ciao,
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige combinatie, de film is érg leuk vond ik zelf haha!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige ketting!
    lijkt me een hele mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De ketting is prachtig! Hij ziet er heel mooi uit. Zal je Bloglovin' maken? Op dat manier is het makkelijker om je blog te volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Pretty!


    Liefs Marieke,
    2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben helemaal verliefd op die ketting!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)