donderdag 17 januari 2013

NEW YORK | OUTFIT DAY 1

coat vero moda // sweater, bag ZARA // jeans H&M // shoes vagabond via spartoo schoenen

i was wearing this during our first day in New York. the bag is perfect for shopping, my camera fits in it perfectly! i was wearing my new dark grey H&M jeans. it's my first pair of ripped jeans. do you like it? and have you already seen the moodboard i made about day new york day 1? you can see it here

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

20 opmerkingen:

  1. Oeeh, leuke outfit en ideaal voor een city trip!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you're fantastic baby
    fran

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/01/black-fog.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa I like it!!
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's zeg! Times Square is zo vet! Ik vind het ook altijd leuk, van die foto's van mensen die foto's maken, haha! :) Heeft wel een leuk sfeertje!

    XX Sonja

    P.S. Ik ben genomineerd voor look of the month bij CosmoGIRL! Zou je willen stemmen op RedSonja? Zou ik heel leuk vinden! En ik heb natuurlijk ook op jullie gestemd om jullie naar NY te krijgen, haha!
    http://www.cosmogirl.nl/lookofthemonth/39438-look-of-the-month-januari/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk :)

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit en het staat je ook zo mooi!
    & die New York achtergrond, wauw. <33

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit! Lekker comfortabel :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie casual outfit! En die Sephora winkel, whoee:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er tof uit !
    Mooie casual look x.

    xYasmin.

    (BTW: NEWWW YOOORRRKKK<3)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo gaaf dat je in NY bent! Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)