maandag 7 januari 2013

MY NEW ZARA SHOPPING BAG

bag ZARA // blazer and top H&M // shorts Levi's // necklace accessorize // boots vagabond via spartoo schoenen

well hello huge jennie! i'm still searching for ways to design my blog and i'm thinking about uploading bigger (and more) photos. i also want to add a 'read more' button but somehow i can't manage to make it work right.. let me know what you think about using bigger photos and adding the 'read more' button. yes or no ?

and did you see that i have a new bag? got it during the Zara sale because i needed a good shopping bag for new york. only 4 days left!!!!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

39 opmerkingen:

  1. Die tas zag ik ook liggen, leuk :)!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Ben verliefd op je ketting hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen read more knop, is erg vervelend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tas! En leuke ketting, en leuke de rest van de outfit, in zo'n outfit zou je mij ook nog wel kunnen zien :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, prachtige ketting heb je om! En een 'read more' button kan opzich wel handig zijn, als je hele lange posts met veel foto's hebt. Anders is je homepage zo langzaam omdat er zoveel foto's moeten openen hihi. Maar als je niet heel veel foto's in een post gebruikt, denk ik niet dat het heel erg nodig is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grotere foto's ja, meer foto's ja, maar een read more button niet. Ik en velen met mij nemen echt de moeite niet om verder te klikken. Op een blog scroll ik er het liefst erover heen. Dat is veel fijner dan heel de tijd weer heen en weer te klikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto. Die read more button is inderdaad heel handig. Het is ook best makkelijk om het te laten werken eigenlijk. Op de plek waar je je artikels typt, staat in het menu een knopje voor "jump break invoegen". Dit doe je op de plek waar je wilt dat "read more" komt te staan. Vervolgens ga je bij "indeling" naar "blog posts". Hier kun je de "linktekst op de berichtpagina" veranderen naar read more. Et voilà, je jump break werkt. Geen idee of je dit allemaal al wist, maar aangezien je wat struggles had ;) Oh, en grote foto's zijn fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tas! De rest van je outfit vind ik ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!!! Maar geen read more functie doen...

    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bigger photos yes, but a 'read more"-button? No :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je shorts zijn zooo gaaf!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe outfit! Ik vind je foto's groter heel fijn! :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit! Ik had vandaag iets soortgelijks aan ;-) Alleen mistte de mooie tas nog bij mij.
    Grote foto's zijn trouwens heel erg fijn. Ik ben er in ieder geval dol op.

    Heel veel plezier alvast in NY!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PRECIOSA!!!! <3<3

    http://inspiration-at-you.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh leuk tasje!!
    Volgens mij iedeaal om mee te nemen naar NY!
    xo



    christian



    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. for me yes, bigger pics and the read more button. i am using it since wqeeks and its really better, the blog go faster
    fran

    VERY SWEET LOOK: EARTH TONES
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/01/love-is-in-earth-tones.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik wou hem eerst ook halen, maar vond hem toch niet te stevig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie outfit en leuke tas! En de read more button is heel handig, ik gebruik 'm ook!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit!! De top met de ketting vind ik echt super. Echt zo 'comfortable chic' X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tof outfitje! Dat shortje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt die short zo leuk gecombineerd, i'm in love! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou geen grotere foto's doen, je foto's komen nou ook al niet helemaal bij mij in beeld (en ik heb een 17" inch laptop) een read more button is misschien wel handig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zou geen grotere foto's doen, je foto's komen nou ook al niet helemaal bij mij in beeld (en ik heb een 17" inch laptop) een read more button is misschien wel handig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hele mooie outfit!
    ikzelf ben voor de "read more", mits je veel foto's gebruikt.
    snap dat doorklikken vervelend is voor sommige,
    maar als je kijkt bij mij bijvoorbeeld;
    ik gebruik per outfitpost soms wel 20 foto's.
    dan is het in mijn ogen super handig!

    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die tas is zo leuk! Ik zou een readmore knop alleen gebruiken als je meer foto's hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hi,

    i like your outfit, i would like more photos.
    why just one pic?

    byee

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een onwijs leuke tas Jennie! Grotere foto's en een read more knop zijn wel handig om bij elkaar te doen, vaak zijn blogs namelijk heel langzaam als ze grote foto's hebben, maar geen read more knop hebben! Liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw you look stunning :) ♥.♥! and your blog is great!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. please no read more button. the cliking is annoying i'llneed to open another tab but i just want to scroll

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)