dinsdag 18 december 2012

WE'RE GOING TO NEW YORK!


OH. MY. GOD. Nanne and I are going to New York!!!! we won the Stylight competition which means we're going to New York with 1000 dollars of shopping money each!!!!! thank you so much for voting everybody! our trip is planned on the 11th of january, so exciting! i still can't believe it, it feels so unreal..

this means that we also have a winner concerning the victoria's secret giveaway: congratulations Hilde! we're going to shop items worth 100 dollars for you at victoria's secret in New York! we have sent you an e-mail, so check your inbox quickly :)

what on earth am I going to spend all this money on??? any suggestions? :D

41 opmerkingen:

  1. Wat onwijs gaaaf! Ik vind het zo leuk voor jullie! Heeel veel plezier alvast! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt super gaaf dat jullie hebben gewonnen! ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben. :) van dat geld kan je zo veel leuke dingen kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo rete awesome! En ik zou zeggen, koop een designer must have! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!!

    xoxox

    Joyce
    www.livstyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Van harte!
    Ik ben benieuwd waar jullie mee terug komen en jullie avonturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaa, ik wist het wel!!
    nog een keer: gefeliciteeerd!!! :D

    fashionisam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, lucky you!!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAAAAAAAAAUW wat geweldig! Dat is echt een droom!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. congratulations !
    Ik denk dat al dat shoppinggeld de perfecte kans is om te investeren in enkele basisstukken van mooie merken die je lang en veel zal kunnen dragen ? En misschien een mooie handtas ?
    En natuurlijk veel souvenirs en lekker eten.
    Eens je daar bent zal je wel snel genoeg mooie en leuke dingen zien :)

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Jullie krijgen ook nog zoveel shoppingmoney!

    Ik haat het woord 'jaloers' want vind dat dat negatieve energie is, maar ik ga nu toch zeggen dat ik jaloers ben :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh gefeliciteerd! Erg leuk, heel veel plezier! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my god!! Naar New York en dan ook nog 1000 dollar shopgeld!!!! Of je kan heeeeeeel veeeel leuke budgetaankopen doen of je kunt een heel mooi designerstuk kopen, ik weet eerlijk gezegd niet waar ik voor zou gaan... misschien de ene 500 dollar aan het eerste uitgeven en de andere 500 dollar aan een designer accessoire ofzo? haha. Heel veel plezier!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuww, en of dat geweldig is! Have fun. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aaaah té gaaaf!!
    gefeliciteerd!!
    xo

    christian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat geweldig!!! Ik zat 9 weken in NY afgelopen jaar dus op mijn blog zijn heel wat tips te vinden. Ben je er al eerder geweest? En voor hoelang ga je? Als je wilt kun je me mailen voor tips etc!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwieee wat supergaaf!
    Hoe waar en wanneer?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, bofkonten! Heel veel plezier :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb op mijn blog een verslag over NY met oa een post over plekken waar ik zelf geshopt heb. Misschien handig?
    http://www.cestquilafille.be/2012/10/het-heeft-even-geduurd-maar-hier-dan.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OMG. Wat geweldig dat jullie hebben gewonnen! Supergaaf! En New York is zoo mooi! Ga los; VS, F21, Macy's, óveral kan je naartoe! Ik ben heeel erg benieuwd naar hoe het is! Veel plezier, jullie verdienen het! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OMG JENNIE ❤ DIT MEEN JE NIET. IK WIL JOU ZIJN JOJ HEBT ZO VEEL GELUK! Aaaaaah gefeliciteeerrdd! Oh als je held over hebt, feel free to buy something for your biggest "blogger" fan hahha xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geweldig Jennie&Nanne! Heel veel plezier en geniet van elk moment!
    Hilde gefeliciteerd met je prijs! :)

    En dames, als ik jullie was zou ik met die mep geld gewoon een aantal prachtige basics kopen van grote merken, zodat je die altijd met alles kunt blijven combineren.
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ahhh!! Congrats!! Have fun in the big city!! So jealous, can't wait for your blog about it!

    thedeathlyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waaauw! Gefeliciteerd joh! Je verdient het. :)
    Nu verwachten wij natuurlijk allemaal een groot verslag en een shoplog als je terugkomt!
    Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw gefeliciteeerd ! Wat stoer! Je verdient het zeker. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super leuk, heel veel plezier in new york!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Have fun girl!!

    keep up the good work en ben benieuwd naar je foto's als je terug komt!

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WOW!
    Zo leuk, ik ben stiekem wel wat jaloers op jullie haha...
    Maar toch echt proficiat, jullie verdienden het!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow, alweer zoveel shoppingtegoed gewonnen en dit keer gewoon voor in USA :o. Gefeliciteerd! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! (: Ik zou zeker iets echt moois kopen, designer schoenen of een tas. Dan hou je nog geld over om in de wat meer budgetvriendelijke winkels te shoppen. Barney's, Saks en Bendel etc. geven dat echte Upper East Side gevoel (:

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt geweldig! Gefeliciteerd :)
    Ik zou een paar dingen van een duur merk kopen en de rest van wat goedkopere merken ;)
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jij hebt zo geluk! Jij mag altijd van die toffe dingen doen! Heeeeeeel veel plezier in NY, het lijkt me zo´n gave stad!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  32. OMG! Super leuk! Ben jaloers haha. Dat word heel fijn shoppen! En vast wat mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. OhMY! Ik zit hier met open mond. ZO jaloers! Ik zag Nanne & jou al enthousiast tweeten over de wedstrijd.. maar het winnen, hè, dat doe ik je niet na. Super super leuk! Wat gaaf! Wow! Fantastisch. Oké. Wauw. Ik ben echt jaloers. En 1000 euro!!!!!! Ik zou best vanaf 11 januari jou een paar daagjes willen zijn ;)
    En het klinkt nu lastig, waar je dat aan gaat besteden, maar waarschijnlijk is daar zoveel leuks dat je je afvraagt waarom je 1000 euro ooit zo weinig vond.. Alvast veel plezier! Jullie hebben het verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd meid!
    En een €1000 euro aan shoppingmoney.. daar kun je nog eens veel van kopen zeg!
    Jaloers dat ik ben :P

    xoxo
    www.pickmeanoutfit.com
    Check out my give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd!
    Heel veel plezier en succes met shoppen!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. SUPER GEFELICITEERD! Veel plezier met shoppen (:
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)