maandag 24 december 2012

THE PERFECT PARTY DRESSES

madam rage £12.00 // warehouse £55.00 // coast £55.00 // mint velvet £199.00, all available on House of Fraser

i already found my dress for the holidays but that's quite sad because i just bumped into House Of Fraser.. it's like an online paradise, you can find any dress you're looking for for the holidays! whether you want lace, studs, sequins or  something totally different; house of fraser has it. i will show you my dress for new year's eve soon, or maybe by that time there will be two dresses :) :)  

15 opmerkingen:

  1. Wauw, hele mooie jurkjes! Ik heb met nieuwjaar niet echt een feest om zo'n jurkje te dragen, maar ik krijg stiekem toch wel zin om er nu eentje te bestellen haha. Ben benieuwd naar jouw jurkje!
    Fijne kerst alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de vierde en de laatste leeuk! Ik ga het jurkje van de bruiloft van m'n nicht aandoen, die heb ik pas één keer gedragen en hij is van onderen strak en boven zwart gebloemd met een halter;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn hele leuke jurkjes! House of Fraser is echt een paradijs! :) Fijne kerst! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ga maar even een kijkje nemen, leuke jurkjes. Vooral de eerste!
    Vrolijk Kerstfeest & een gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, ik vind vooral de tweede mooi! Mooie velvet pumps eronder, ik zie het al helemaal voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige blog heb je, ik ga je zeker weten volgen!
    Fijne vakantie, liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)