maandag 10 december 2012

INSTADIARY #2


macaroons at the anna scott event / the view at school / my comfort food during the exams


gift for my friend Bente / browsing through my old blog pictures / the view in Rotterdam during my morning run


my mandarin skills :) / models at the izifes show, still love this photo i took / cupcakes at the izifes event



little selfportrait / working on my school assignment / lazy day with my dog sjef



my friend has this really fun app that turned us into cats / morning at school / chocolate fondue with Rosalie



movember party with rosalie / i FINALLY have films for my polaroid camera! / my appartment



i went to the IJhallen with jordi / and finally found a map for my appartment! / last week my
blog got visited for the 500.000th time (thank you!!)



today i started decorating my appartment with christmas accessories / christmas shopping / doing HTML/CSS homework

you can follow me @jenniefromtheblog

34 opmerkingen:

  1. Pretty pictures!
    Liefs,

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en een hoop lekker eten! :-)
    Ik vond les in HTML/CSS altijd zo verschrikkelijk..

    xoox The

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's zeg! Volgens mij is jou opleiding echt heel leuk wat ik zie van die opdracht en dat je met HTML moet werken. Lijkt me echt tof om met HTML te kunnen maken wat je in je hoofd hebt zeg maar!

    XX Sonja

    Zalando Give Away

    BeantwoordenVerwijderen
  4. the mandarins
    like huh
    what
    how did you
    what

    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha die foto met die katten! Weet je ook welke app dat is? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke fotootjes!
    Hoe heb je dat gedaan met die manderijn? haha :)

    fashionisam.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie foto's! Ohh ik wil ook zo graag nog een polaroid camera! <3

    Liefs, romy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah leuke foto's! die macarons! En die foto van jezelf is pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig die mandarijn, hahaha!

    www.laceandepearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeh nice nice nice!
    Je hebt zoon leuke instagram!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute photos. Mmm chocolate fondue

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'm feeling honoured dat m'n sexy hoofd daar staat haha!
    Yay Instagram for the win!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke fotootjes!!
    Love your mandarin-skills ;)
    Vind dat zacht-roze kleurtje in de appartement erg leuk!!

    X Charlot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog steeds benieuwd naar je Q&A =)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nice pics baby
    i love the 5th. my favourite dutch bloggers together
    fran

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/12/degraded.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha januhairy, ik hoop dat je er een goede beoordeling voor krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ontezettend leuk om te zien, ik moest lachen om het 'baard-projectje'

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je instagrammed (?) echt heel erg leuk! Leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh I love Skef! I remember the first time that I saw him lots of time ago (love at first sight)
    Lovely photos Jennie!

    See you.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's! Izifes is toevallig van een oud-klasgenoot van me :)

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn overzicht! Leuke foto's en appelflappen is het perfecte studie food

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, leuke foto's! Mag ik vragen waar je die map vandaan hebt?(: X.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)