zaterdag 3 november 2012

WORLD FASHION CENTRE AMSTERDAM

jacket, jeans vero moda | bag chapnlle | spike bracelet Oasap | watch MK | tee Love therapy | golden bracelet
secondhand
| spike necklace Mango | shoes converse via Spartoo schoenen

press days in holland! last week i went to some PR agencies to check out the new spring/summer collections for 2013.
yesterday i went to the world fashion centre in amsterdam for So PR and Anna Scott. this week i will take you inside the
world fashion centre so you can see some parts of the new collections too :) press days means you have to walk A LOT so
i decided to wear my comfy converse all stars!

29 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit! Je tas is echt prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige outfit, mooie armband ook!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely look
    frAN

    NEW LOOK: MIAMI TOP
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Je vestje vind ik tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit! Ik ben verliefd op je ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gecombineerd! Ik ben een nieuwe follower ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah je ziet er weer heel leuk uit. En je haar zit echt prachtig, wauw! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit!!
    Gaaf, die stoere accessoires! :)

    X Charlot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke outfit, ik volg je nu net als aallll die anderen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk jasje !

    www.tripsandtreasureS.net

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice!



    http://worldofadel.blogspot.cz/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi jasje en armband!

    Love,
    fashionisam.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat jasje is leuk!

    En ik was gister voor het eerst in het WFC, shame on me! Als fashion-iemand moet je daar wel eens geweest zijn :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    NELLY SHOES GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. your bag is amazing! Nd the bracelet is just wow, wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your sexy and you know! Je haar zit hier btw echt prachtig X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben echt dol op je shirt! Heel erg gaaf, en je tas ook waar kan ik 'm kopen?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke look meid! :) x

    ** Rayban & Gucci sunglasses giveaway on my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Credits voor deze topfotograaf zeg!
    Je zag er natuurlijk weer leuk uit Jen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een heerlijke assecoires heb jij, jalouseee

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)