woensdag 14 november 2012

WEARING MY NEW PRIMARK SEQUIN CARDIGAN


cardigan primark | striped top, bag H&M | necklace bijoux brigitte | watch michael kors | jeans vero
moda | shoes betty london via Spartoo schoenen

monday i went to primark and got home with this knitted cardigan with sequins. sadly enough i didn't have enough money
to shop a lot so furthermore i only got a small bag and a beanie (poor student!). but i can recommend you to go to primark
very soon because the current collection is really great i think :) lots of sequins, cool jackets with leopard print and studs,
and party dresses! i combined the cardigan with a striped tee, black jeans and my betty london boots today. how would you
combine it?

                Shop the look:

25 opmerkingen:

  1. Hij staat je geweldig!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love it! Thank god i already saw it live :)

    See you tomorrow

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh staat je goed,
    mooi dingetje is t!
    vind je schoenen ook tof!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vestje! Primark heeft zulke leuke items de laatste tijd:)

    x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. you are unique baby
    fran

    LOOK MY NEW LOOK
    http://showroomdegarde.blogspot.com/2012/11/gray-palette-for-winter.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! En die schoenen zien er ook heel tof uit :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great look.♡

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk vestje!
    Kan overal bij! Super!!

    X Charlot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je heel goed! Ik heb hetzelfde vestje ook bij de primark gekocht ;) Leuke combinatie trouwens ;)
    xo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk gecombineerd! alhoewel, hij past overal wel bij geloof ik! hij is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattig vestje, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou het op de zelfde manier dragen denk ik..
    Maar hij staat je goed meid! Erg leuk :)

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat mooi en wat zie je er toch weer leuk uit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een super leuk vestje. Primark is zeker leuk om te kijken, alleen zo druk af en toe hihi.
    Leuke blog heb je! Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen. Laat het me maar weten :)
    http://fleur-stevens.blogspot.nl/

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I absolutely adore your style ;)

    Stop by my blog and check out my very first GIVEAWAY.. The lucky winner will be taking home A MAC BLUSH FROM THE MARILYN MONROE COLLECTION! Don't miss out :)

    xox, Isa
    www.amazinglybe-au-tiful.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)