zondag 4 november 2012

SO PR PRESS DAYS // NELLY, CLUB MANHATTAN, GOOSECRAFT AND MORE


i went to the So PR showroom to see, feel and try on the new items for upcoming spring and summer. today i'm taking you
inside this showroom so you can see some of the items from Spring/Summer 2013 too :) 


a small part of the REALLY BIG and beautiful showroom

goosecraft's suede bags and clutches. i LOVE the coral one!

thijs willekens and DJ sunny entertained the guests! / So PR has got its own chocolate!

love this cross bracelet from Club Manhattan, especially next to my michael kors watch!

leopard printed shorts and soft colors at Steffen Schraut / spikes and studs, great!

Blogger Jan with her dream bag from vlieger & vandam

club manhattan accessories again / nelly shoes!

all nelly shoes! i think the black boots with studded back look great

enough inspiration for you guys i guess? tell me, which ones are your favorites??

32 opmerkingen:

  1. Waaauw ziet er echt veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke press days lijken me zo leuk he! Al die nieuwe dingen kijken en op je wishlist zetten enzo, heerlijk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thankyou for sharing this, you must have had an amazing time there (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ik kan niet wachten!!!
    Wat gaaf dat je daar gewoon heen mocht... Zou ik ook wel eens een keer willen! :D
    Heb ook dat Michael Kors horloge en dat armbandje ernaast ziet tof uit!

    Fijne dag!

    X Charot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow nice photo's

    xoxo
    Joyce
    www.livstyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie foto's!
    Lijkt me zo leuk om naar die events te gaan ;o

    Love, Fashionisam.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg om dit zo te zien! Mijn favoriet zijn die zwarte laarsjes met studs, geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's, vooral die van je horloge+armband!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeeh, die schoenen van nelly! En die tas haha. Hebben! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf! En die vlieger & vandam tas! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat armbandje staat heel mooi naast je horloge! Mooie foto's heb je gemaakt, ziet er allemaal heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de accessoires van Club Manhattan heel gaaf en de clutches van goosecraft. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's en wat een mooi horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat onwijs gaaf! Goosecraft heeft echt zulke mooie tassen inderdaad! En Jan heeft gelijk hoor, het is zooo'n mooie tas, het is zeker ook mijn dreambag! xx

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful shoes!
    N'hésite pas a faire un tours sur mon blog: http://n-julie.blogspot.fr/ il y a un concours en ce moment :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. they look amazing and unique!!
    http://citygirltoday.blogspot.gr/2012/11/chocoholic.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Wat een spullen,
    Hele leuke post!
    Ik ga je volgen <3

    xo
    MariekeMaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het was voor mij de eerste keer in hun showroom en wauw! Wat groot zeg!

    Ik ben ook helemaal fan van de Vlieger & vanDam tassen!
    Wil er al zo lang eentje, jammer dat ze een beetje boven mijn budget zijn :(



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    LAST WEEK NELLY SHOES GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. you are great baby
    fran

    MIAMI TOP
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er gaaf uit.
    Vooral de nieuwste schoenen van Nelly!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahh ik heb het Club Manhattan armbandje over het hoofd gezien vrijdag, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk gedaan deze post!
    Het was gezellig,
    en zucht wat wil ik die tas graag,
    ach ja: "ik wil, ik wil, ik wil..."

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg gaaf gedaan, en prachtige foto's heb je gemaakt, echt!
    Waar zit dit precies?
    Love, Nanieke

    http://nanieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die vlieger en van dam tassen zijn echt zo gaaf!

    X

    www.saltnsun.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)