vrijdag 23 november 2012

IZI FES FASHION SHOW


           all photos by me

 yesterday i went to the izi-fes party and fashionshow with hazal from sistersandsisters and above you see the photos i took
during this event! Izi-fes is a brand which makes the kelim boots you see above. they are available in many different colors and
combinations and every pair is unique (the shoes are handmade in marocco). yesterday we celebrated the fact that the izi-fes
conceptstore has been open for a year now! there were cupcakes and other snacks, drinks, music, of course a lot of boots
and even an artist who made a cool drawing on the big white wall during the event! how would you combine these boots? let me know!

21 opmerkingen:

  1. Fantastische fotos, de laarsjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave foto's!
    vind de laarsjes erg mooi.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik vind de laarsjes erg mooi :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    En je doet dezelfde opleiding als ik, grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke fotos! ik was uitgenodgd maar kon helaas niet.. Balen, het ziet er superleuk uit! :)
    xx
    Discover my Stylish Confessions!
    Discover my Stylish Confessions!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat onwijs leeuk! Het ziet er heel leuk uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's gemaakt, ziet er superleuk uit!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat je erbij was! die schoenen zijn echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwie, mooie schoentjes!! Waar kun je deze kopen???
    Ik had een vraagje, want ik heb je artikel op girlscene gelezen en aan je
    kledingrek hangt een tas en ik vind die tas zó mooi!! Welke is het??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de verkooppunten van Izifes kun je op internet vinden! :)
      en de tas is vintage en er staat geen merkje in helaas..

      Verwijderen
  10. L o v e the shoes!
    and your blog is fab !
    i'm following you,
    mind checking out mine too (and maybe follow back) ? :)
    I'd mean a lot to me !
    xoxo
    J.
    ps: you're beautiful :o
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk en superleuke laarsjes! Die zou ik best graag willen hebben... Maar op mijn kerst verlanglijstje zetten. Gaaf trouwens dat je daar naartoe bent geweest, je hebt een leuk verslag gemaakt!

    Liefs
    Happy sunday
    xoxo
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super dat je er geweest bent, ik wilde ook... haha. Bedankt voor je reactie en de foto's zien er geweldig uit.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's.. Ik heb zelf ook Izi-fes-boots (gewonnen via FB) en ben erg blij met de laarzen en ze lopen heel lekker..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice photos!!! i loved your blog!!! im following you.
    http://inspiration-at-you.blogspot.com/
    kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie dat mijn reactie dus niet was gelukt haha
    Was erg gezellig afgelopen donderdag! Mooie foto's hebje gemaakt :)
    Zie ik je donderdag meis? Meeten we even:)

    X
    H

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die laarzen zien er heel leuk uit!
    Lijkt alsof ze de looks van kelimboots hebben en het comfort van uggs:)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)