maandag 5 november 2012

GOOD MORNING (+ I'M ON INSTAGRAM NOW!)


good morning! i'm having a day off today. love long weekends :) today i'm going to clean the house, do some yoga, fitness
and homework. and i have shot some photos for you this morning:

1. baked my own croissants :)
2. slowly waking up on the couch with my favorite bunny slippers
3. FINALLY a new phone! bye bye blackberry! i got Nanne's telephone now, which means from
now on i'm also active on Instagram (@jenniefromtheblog)
4.  flowers in my apartment! i got these from Esprit after the finals of the style battle

did you enter my giveaway yet?

22 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, zo'n lang weekend! Hele mooie foto's en wat lief dat je de telefoon van Nanne hebt gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk begin van de dag met een croisantje! Wat heb je schattige pantoffels! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je sloffen schattig zeg! Heerlijk zo'n lang weekend :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's!
    Myn Iphone komt binnen over 1 tot 3 dagen haha!
    Ik heb eerste 2 vrij van school op maandag,
    rustig je weekendje afsluiten is altijd top (:

    xo
    MariekeMaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk begin van de week! Ik ga je ook evne volgen op Instagram, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i love your blog baby
    fran

    NEW LOOK: ROCKER JACKET!
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/rock-and-skull.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! Prachtig!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik ben jaloers, ik moest vanmorgen gewoon vroeg opstaan en naar school. Geweldige pantoffels trouwens :)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i like ur blog so much!
    if u want we can follow each other!
    http://agoniiya.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vanaf nu volg ik je ook via instagram, follow me back ;)?

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke post!! En wat een heerlijk begin van je dag!

    X Charlot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook zo erg toe aan een nieuwe telefoon...

    Die bunny slippers zijn echt leuk! :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    LAST WEEK NELLY SHOES GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cute slippers! When I was younger I used to have tons of animal slippers :D

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Ik heb je gelijk gevolgd op Instagram :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mm can't believe you made those croissants yourself!! cute slippers :)
    xx mili

    callmemaeby.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, super cute pictures escpecially the two first ones! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)