maandag 29 oktober 2012

TODAY I'M WEARING THIS...


jumper, jeans vero moda | bracelet Oasap | nailpolish OPI | ring primark

so it has been a while since you've last heard from me! i have been working on the design of my website. i have added
some more color, the item of the week in the sidebar and i have added a new feature; shop the look, which you can find
on the bottom of almost every outfitpost :) i will try to look for similar items like mine on the internet so you can shop
the outfits that i'm wearing on ASOS, topshop, nelly, etc!

let me know what you think about these changes!


32 opmerkingen:

  1. Mooie trui zeg! Leuk met die leren stukken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je website ziet er goed uit meid!
    Gebruik zelf ook zo af en toe de widget die je 'shop the look' hebt genoemd.

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nice!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het al op EGF gezegd maar vind je topje echt prachtig!

    Liefs, Farah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Alleen wel een beetje jammer van de lay-out dat die op de mobiel best kut is, of dat ligt aan mijn mobiel natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! ik heb niets aangepast aan de mobiele versie en ook niet aan de hoogtes en breedtes van mijn gewone site, heb alleen wat kleurtjes toegevoegd :)

      Verwijderen
  6. Wat een gave trui, met die doorschijnende achterkant en leren stukken.
    En de aanpassingen aan je site zijn mooi, dat shop the look ziet er leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die sweater is echt ongelofelijk mooi, Jennie! Die doorschijnende achterkant en leren stukken maken hem echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your nails... OPI

    xoxo

    Joyce
    www.livstyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. you are amazing baby
    fran

    NEW LOOK: GRAFFITI
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/graffiti.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn oog valt direct op je nagellak, wat een mooie kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zeg het niet vaak, maar deze bovenkleding (doch zwart) is echt fantastisch! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. love the top!
    You always look pretty ;D
    xoxo
    Ren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit, dat shirt is echt geweldig! Leuk dat je wat kleur hebt aangebracht en dat "shop the look" is echt leuk gedaan!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke trui!
    En dat shop the look deel is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die trui is echt prachtig! Die achterkant is zo tof!

    Heb je de give-away op mijn blog al gezien? Ik geef een trui van Pieces weg! Klik hier voor meer info: http://letsdothepenguin.blogspot.nl/2012/10/give-away-moustache-sweater.html Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waauw, super mooie trui!
    Hele leuke foto's

    xoxo
    fashionisam.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die jumper is echt heel gaaf! Dat shop de look is ook heel leuk een handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke trui!

    http://itsraininghas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een classy outfit!
    xo

    http://Cwithoutshoes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave trui zeg! Heel mooi met die doorzichtige rug (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zoals ik op GS ook al zei,
    supergave trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Shop the look is tof, ja! En die doorzichtige rug is echt heel mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)