dinsdag 2 oktober 2012

MY NEW APARTMENT: ROOM TOUR

time for a room tour!! let's go!


this is the view from my bed


my dining table, also used as my desk


of course i took my clothing rack with me


my couch and bed. there's also a closet inside that little area, next to my bed


i love my big cupboard. in the future i will fill this cupboard with very special items


and last but not least: my beautiful ceiling!

now the only thing i'm looking for is a world map to put on the empty wall above my couch. i love how light my room is
and i love the part in the back, where my bed is (unfortunately it's not possible to put a double bed in it). here's a list of where i
got the items:

dining table and chairs second hand / couch seats and sofas / pillow on couch unknown / big white cupboard kwantum /
coffee table, shelves, fake plants
IKEA / lamp on ceiling xenos / lamp on fireplace secondhand / clothing rack from a closed
clothing store
/ floral blanket blokkeri can definitely see myself living here for the next 4 years :)

78 opmerkingen:

  1. is da u studentenkamer/ appartement.... amai is is groot !
    ook mooi hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben verliefd! geweldig mooi is je kamer!
    xx emma

    gockyemma.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love the apartment. So organized and cute!

    xox, Isa
    www.amazinglybe-au-tiful.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaauw! Jaloers, het is zo mooi geworden! Ruilen? c:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Suuuuper mooie kamer, ik hoop dat mijn kamer ook zo zal worden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuuw supermooi! En wat ruim! Waar haal je het geld vandaan voor zo'n mooie kamer. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, echt een hele mooie grote kamer!! en zo'n wereldmap boven je bank lijkt me inderdaad een mooie toevoeging :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. such a lovely room! is it an one room apartment? i love how light your room is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaa, ik ben jaloers én verliefd! Waar woon je nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your clothing rack, cupboard and this beautiful ceiling! <3
    Your room is fantastic! So light, simple but very beautiful and cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. its really beautiful baby. im very happy for you
    fran

    NEW LOOK: BULLFIGHTING
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/bullfighting.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kamer!! Dat bed!! Geweldig. Met al dat licht is het volgens mij een heel fijn plekje. Ziet er in ieder geval wel heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. you did an amazing job decorating! i love how minimalistic and clean it looks!
    http://www.indieelectronicalternative.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt echt een hele leuke kamer! Echt super mooi dat het zo licht is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Omyyy! Wauw, wat een práchtige kamer heb je! Supermooi licht en nog best groot en leuk ingericht <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb jij een mooie kamer! Super licht en mooi ingericht! Als ik later op kamers ga, wil ik zo'n kamer, wat toch niet gaat lukken maar goed, haha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt heel erg mooi ! En het ziet er ook super groot uit zeg !
    Klopt het dat je zei dat je nu in rotterdam woond ? waar ongeveer als ik vragen mag ?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtkamer zeg! Dat kleine kamertje waar je bed in staat is echt super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kamer! Heel mooi ingericht en heel erg leuk dat bed als een soort bedstee haha

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah zo mooi, lekker ruim en licht! En een wereldkaart boven je bank klinkt als een leuk idee, ik hoop dat je een mooie kan vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er super uit! Mooi licht en leuk ingericht met dat kledingrek! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een prachtig huisje! Echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben echt ontzettend jaloers op je prachtige plek!
    Wat is het mooi licht en heel erg leuk ingericht.
    Je zal er wel heel erg blij mee zijn he?


    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah wauw superleuk ingericht!
    Wat een mooi pand ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kamer! Vooral heel licht en rustig met al dat wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje Jennie wat gaaaaf! Je kamer is zo, zo Jennie haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oooh prachtig jennie,
    heel erg mooi!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Just amazing!! ♡

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauw wat een prachtige kamer!
    Je hebt em heel mooi inricht en als jij ooit verhuist trek ik er per direct in!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ah wauw het is echt heel mooi!!! Ik vind je bedstee ook zo geweldig! En alles lekker licht en wit, love it!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, wauw, wauw! Wat heb jij een prachtige kamer <3 Daar heb je echt geluk mee hoor, zo ruim!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, echt heel erg mooi. Lijkt net alsof het zo uit een tijdschrift komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wow, I love it! I would love to have a room like that. What are you studying? You should do an interior desinging ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fieuw. Mooi, maar moet je niet krom liggen voor de huur? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Waaaauw! Echt mooi! Net zoals hierboven ben ik stiekem ook wel benieuwd wat je hiervoor betaald

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks! valt reuze mee hoor: 300 euro per maand

      Verwijderen
    2. Dat is niks vergeleken met wat ik betaal en hoe mijn kamer eruit ziet! Dik jaloers!

      Verwijderen
  36. Het is zo mooi,heel erg leuk ingericht en ook erg ruim.
    Voor kamers is dit toch best groot of is het eerder een appartementje?
    Geniet van je mooie plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Your appartment is very beautiful. I would like to have the same in some months... You've got a good taste for the décoration!

    Xox- Aileaudye

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw wauw wauw! EDcht supermooi! I wish I lived there! :D liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo mooi! Dit geeft me echt zoveel inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een vraagje, heb je ál je kleding nu in je kamer hangen op dat rek, of ook nog ergens anders?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk om te horen! :) in die ruimte waar mijn bed zit kun je ook nog een klein stukje naar links, daar staat nog een redelijk grote kledingkast :)

      Verwijderen
  41. wauw wat mooi! en inderdaad veel licht
    vind het bed gedeelte met die gordijntjes heel schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, dit is zo jou! Totaal niet 'stundenterig' (dit is zeer positief) en wat groot! Echt een perfecte ruimte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een droomkamer! Echt iets voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een FANTASTISCHE kamer, echt heeel erg mooi ingericht! Lijkt me een hele fijne plek om te leven, lekker ruim ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wow, mooie kamer! Ook leuk om jou ontmoet te hebben! Post komt overmorgen online!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel mooi! Hoeveel vierkante meter is je kamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ooh wat leuk zeg! Vooral je kleding hoekje vind k leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. OH MY GOD! Your apartment is just divine! So gorgeous, and I love how you've decorated it x

    http://girlinthelens.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jeetje wat een ruimte! Ik vind dat je het erg leuk hebt ingericht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuke kamer heb je! Ook zo lekker licht:) Volgens mij is het een heerlijke plek geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauw, zooo mooi! Ik dacht eerst dat het plaatjes van internet of tumblr ofzo waren haha!
    Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. WAUW, ik ben echt heel erg verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw het ziet er echt prachtig uit! Erg leuk ingericht

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Jennie, wat heb je een gave kamer zeg! Ook nog huisgenootjes of helemaal alles zelf? Het ziet er echt geweldig uit! Ben stiekem jaloers, mijn studentenkamertje is een stuk kleiner haha!
    Groetjes van je nichtje Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk je kleding!
    www.eyecatcheroffashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hee, mag ik vragen waar jij je kledingrek gekocht hebt? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw prachtig heel mooi gedaan;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik hou zo veel van je appartementttt! Ik heb er al zo vaak naar gekeken en hierdoor wil ik echt graag op kamers haha. Jammer dat ik nog maar 16 ben.. Ik ben 20 als ik klaar ben met mn studie dus ik kan eigenlijk net zo goed thuis blijven wonen. Maar in ieder geval, SUPERTOF.
    xx
    laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)