donderdag 4 oktober 2012

MOBILE BLOGGING



a tiny little post with mobile pictures. this week;

1. i got stuck in an elevator at school. we got bored and started taking duckface photos :-)
2. TLC vip night last monday! Puck, who also lives in my house, won two tickets for the vip night. we first saw a performance from birgit schuurman and afterwards we got to meet her and hear all about her new television show on TLC; TLC over. the show will be launched tonight on tlc at 10 pm. 

i really want an iphone and instagram but for the next 3 months i'm still stuck with my blackberry..

12 opmerkingen:

  1. very nice pics baby!
    fran

    NEW LOOK: MARNI SWEATER
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/storm.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je meeging naar die vip night!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's! :D

    fashionisam.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha vastzitten in een lift? Nou creatief jullie tijd ingevuld dan ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post! Ik ben mijn BB ook echt zat.. Alleen moet ik er nog 1 jaar mee:(
    xx
    Discover my Stylish Confessions!
    Dutch GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nice!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk van dat TLC vip night, tof dat je kamergenootje die had gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)