zaterdag 6 oktober 2012

I HAVE CUT MY HAIR!

coat,belt primark | shoes sacha | blouse with pearl collar, suede jacket and jeans vero moda | bag H&M

i had been thinking about cutting my hair for a while and this week i decided to just do it. it was a big step but i felt like i 
had to do it. i didn't know what to do with my hair anymore and it had no volume at all + extremely dry ends. i will have 
to get used to it for quite a while i think (i somehow feel like a 13-year-old) but i do like it.

i pre-programmed this post; while you're reading this i'm at the Esprit store in Amsterdam for the final round of the 
Esprit Style Battle! fingers crossed :)

36 opmerkingen:

  1. Ik was zo jaloers op je lange haar! Maar ik moet wel zeggen dat dit wat kortere je ook erg leuk staat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap van je dat het toch hebt laten knippen! Ziet er lekker fris uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit staat je ook heeel mooi hoor Jennie! Succes met de Epsrit Style Battle! You can do this! :)

    xoxo, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zonde van je mooie lange haren, maar dit staat je ook prachtig jennie!
    Super leuke outfit en veel succes met de style battle :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je haren zien er zo mooi uit hoor! Heel veel succes bij de Esprit style battle :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh staat je heel mooi jennie!
    denk dat je nu ook veel meer aan je krulset hebt!
    succes vandaag!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. you look so cute baby...
    fran

    NEW LOOK: MADRID STREET
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/madrid-street.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je super mooi! Succes vandaag!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! staat mooi!
    En leuke outfit!
    xxx
    http://losttinafairytale.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schattig!
    Ik heb een maandje geleden mijn lange haartjes ook afgeknipt...
    Moest er even aan wennen, maar het voelt nu zo lekker, vooral de onderkant!
    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je heel leuk! Succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het staat je heel leuk! maar wel zonde van je lange lokken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het staat je heel leuk! maar wel zonde van je lange lokken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, heel spannend maar ik vind het wel erg mooi staan. Soms is het gewoon nodig om een stuk te knippen qua gezondheid of model. Mijn haar is vrij zwaar en dik en als ik het lang laat groeien zit er ook totaal geen volume in en hangt het langs mijn gezicht, zodra dat gebeurd moet er gewoon weer een stuk vanaf. Ik vond jouw haar er trowuens wel altijd heel mooi en gezond uitzien op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die jas is echt leuk :D
    En ik like je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het je leuk staan! Je hebt echt een mooie haarkleur!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. You look very cute. ♡

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wonderful outfit! love the coat and absolutely everything anyways!
    fingers crossed!
    lydialucia.de ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. You look cute with shorter hair too! (:
    But I loved your longer hair... I'm a big fan of very, very long hair... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk verschil, staat je goed!
    Die jas staat je echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi hoor, ik heb het zelf ook een poosje terug geknipt omdat ik ook niet meer wist wat ik ermee aan moest en het is echt beter zo! je jas is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hele leuke outfit! Je jas is zo ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je lijkt helemaal geen 13 hoor! Ik vind het knap van je, zou het zelf niet zo gauw durven.
    Het staat je goed :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie jas! En ik vind het haar je heel erg mooi staan (:

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het staat je goed! Leuke outfit ook

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ziet er heel mooi en gezond uit! en grappig dat het niet gaat krullen of iets, nu er zo een stuk af is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja nu je het zegt.. geen idee hoe dat kan! :p

      Verwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)