donderdag 11 oktober 2012

ESPRIT STYLE BATTLE FINALS: I NEED YOUR VOTES!


last saturday it was time for the Esprit Style Battle finals and now i need your help: i need to get as many votes as possible
to win. if i win i get to do the styling during a photoshoot for Glamour magazine + 1000 euros to spend in the Esprit store.

if you help me and vote you can get a 100 euros yourself too! it's just two clicks, you don't have to fill in any personal details,
it takes about 1 minute of your time and you would help me a lot!

if you want to, you can vote here

not dutch? you have to click 'stem nu' first and then 'ik stem op deze stylist' next to my name 'jennie gielen' :)


 

24 opmerkingen:

  1. Gesteeeemd. Heeeeel veel succes, Jennie!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gestemd!
    Hopelijk win je deze battle!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb al gestemd! ik hoop echt dat je wint ! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil je broek!!!! En mijn stem had je al zoals je weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb op je gestemd hoor! :) Ik hoop voor je dat je wint, succes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb op je gestemd! Veel succes :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes! (heb geen Facebook, anders had ik wel gestemd op je!)
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb op je gestemd!
    hoop dat je wint :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb gestemd(:
    Veel succes, hoop dat je wint,
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook op je gestemd! :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat je wint, je had ze leuk styled. Heb op je gestemd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aw, je mag maar 1 keer per week stemmen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb gestemd, je hebt echt de mooiste stijl vind ik.
    Heel veel succes Jennie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gestemd! Vond jouw gestylde modellen overigens echt oprecht de mooiste! Succes Jennie!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)