zondag 9 september 2012

WEARING MY NEW DAHLIA TOP WITH PETER PAN COLLAR


top Dahlia | clutch second hand | jeans vero moda | watch michael kors

this weekend i wore my new Dahlia top! i decided to combine it with my new leopard clutch and my new vero moda jeans
(which fit really well by the way!). furthermore i was wearing my studded loafers underneath but unfortunately i don't
have a total shot from my outfit. i am looking for more ways to style this blouse so tell me, how would you wear it?
if you're interested in getting the top, you can find it here (and many more cute clothes!)

21 opmerkingen:

  1. Dat shirtje staat je leuk! Ik weet niet of je vaak rokjes draagt, maar met een zwart rokje zou hij misschien ook wel leuk staan. Niet een strak rokje, maar een met elastiek bij de taille en verder gewoon losjes. Haha ik weet niet hoe dat heet :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo'n rokje heb ik inderdaad ook geprobeerd, weet ook niet hoe het heet haha! maar dat werd een beetje te netjes!

      Verwijderen
  2. Haha oke, hoe je het nu hebt is ook erg leuk. En met shorts staat het denk ik ook super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit! Ik zou het inderdaad ook met een broek dragen! Ik ben echt verliefd op je clutch! xoxo, Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastic look. you are one of the best
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer 'n ontzettend mooie outfit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blijf verliefd op die clutch ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gecombineerd!! Vind het kraagje te cute en die clutch is gewoon geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super leuke outfit! Die blouse is echt te leuk!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwww deze outfit is echt superleukk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooi combi! Die clutch is echt stoer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOLA! you have an amazing style! have anice day! (:

    http://thehiddenroots.blogspot.mx/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat bloesje is echt zooo mooi :)

    www.fashioncontainer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat shirt is zo mooi! Je ziet er super uit!
    Misschien kan je het met een spijker broekje dragen :)

    love,
    fashionisam.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is lovely post! So inspiring!

    Greetings from Finland,

    - Alice

    http://stylist-diaries.blogspot./fi

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)