zaterdag 8 september 2012

NEW IN: LUREX SWEATER & SCARF


i am already busy filling my wardrobe with some autumn/winter items and two of the items i got are these lurex items
from vero moda. i couldn't resist these beauties because of their soft pastel colors (i do want some color in my autumn/winter
wardrobe!). i got these items online, at sans-online.

i am looking forward to autumn and winter. i love wearing a lot of layers and beautiful coats. and of course the hot
chocolate, cosy evenings on the couch and holidays :) what about you? are you looking forward to
it too? or do you prefer an everlasting summer?


ps; now you have seen a tiny part of my new room too! i really really really want to show you my entire room but my
couch still hasn't arrived. it will be here the 1st of october if i'm lucky..

20 opmerkingen:

  1. its a perfect color for you! great!!
    fran

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/afternoon-to-sunset.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute color :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou zo van die kleur! Wanneer krijgen we trouwens foto's van je kamer te zien? Ben echt heel benieuwd namelijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleur is mooi zeg! En toffe trui of course :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi! Ik kan niet wachten om foto's van je kamer te zien! Jammer dat je nog moet wachten op je bank! :( Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren! En jaaa, ik heb ook zin in de herfst, dat is mijn favoriete seizoen denk ik hihi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, prachtige, prachtige kleuren echt wauw! Mooie foto ook :) Ik moet ook echt beginnen met mijn herfst/winter garderobe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen! De winter vind ik leuker en gezelliger dan de herfst. Alleen de kou is wat minder haha. De kleuren van je trui en sjaal zijn mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie dingen! En lieve kleuren zijn dat haha. Je hebt zelf ook wel een zachte uitstraling, dus het past ook goed bij je vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi! Waarom zie ik dit nooit bij de Vero Moda?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke kleuren <3 Ik kijk stiekem ook wel uit naar het najaar, lekker knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke aankopen, ben echt benieuwd naar je kamer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)