donderdag 13 september 2012

EUREKAWEEK ROTTERDAM ANALOGUE PHOTOS

above you see a selection of the most fun photos during the introduction week in Rotterdam, which i took with a disposable camera
1. night of the songs, karaoke together with all the students. best night of the introduction week:)
2. lotte, thijs and me at night of the songs
3. partying with lotte during mr polska's performance
4. waiting for a party is no problem when you're with these girls :)
5. front row at mr Polska's act
6. the girls of our group during the information market
7. all the girls standing in the line for the bathrooom
8. part of our group during one of the nights out
9. pubquiz!

18 opmerkingen:

  1. looks like you had a great time!
    love, emma

    gockyemma.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great moments! im happy for you
    fran

    new look
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/denim-x-2.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke foto's!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah het ziet er super leuk uit, toffe foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig!
    ik vind het er met een wegwerp camera nog vrolijker uitzien :D
    en oeeh mr polska! Die vent is geniaal haha. en kleiner dan ik verwacht had xd ik heb hem namelijk ook eens zien optreden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. suuuper leuke foto's ziet er ontzettend leuk uit! Mijn vriendin's zus is daar ook geweest haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha wat een gezellige foto´s!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er echt geweldig leuk uit !
    Ook grappig dat je Polska live hebt gezien !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs leuke foto's Jennie! Volgens mij heb je een hele leuke week gehad! Wat gaaf ook dat je mr Polska hebt gezien!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk, wat voor studie doe je nu?.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)