zondag 30 september 2012

COMBINING MY AUTUMN COAT


coat
primark | top mango | jeans vero moda | watch michael kors | all stars spartoo schoenen

i have had no access to the internet the past couple of days because it just wasn't working.. really frustrating! last week autumn
started which means i'm wearing my autumn coat from primark from now on. this is my favorite combination from last week,
wearing it with a lace top, grey jeans and white converse all stars. these all stars were one of my best purchases i think. you can
match them with almost every outfit and they're comfy! you can get these at spartoo schoenen :)

24 opmerkingen:

  1. ahh ziet er leuk uit! Ik ben dol op de kleur van je jas!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love it!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend van het internet. Mooie jas heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combi! Ik hoop dat je internet het doet en blijft doen :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke jas! En ik vind je kanten top ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE your coat! Looks soo soft and stylish <3

    xo
    www.evesbreeze.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je jas ziet er mooi uit, ik ben benieuwd naar een aanfoto ;)

    Liefs, Samm
    www.afterstylecomesfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto!! en de outfit in it is natuurlijk ook top as always :-) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i love your clock!
    kisses

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/malibu.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele mooie foto. En de outfit is zoals altijd echt geweldig. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I hate when my internet goes out!!! Love the coat and the lace top! Can never go wrong with Converse!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie jas! Ben benieuwd naar aan foto's :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice colour you chose! (:
    Love your lace top <3

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)