zaterdag 4 augustus 2012

WEARING PATTERNED JEANS


jeans the sting | blouse primark | bag ebay | shoes zara | top new look

i am trying to add some more colors and prints to my closet and that's why i have bought this pair of leopard jeans. changed the
orange blouse for a black blazer at the end of the day. i do need to get used to this busy pattern but i like it. going to try some more
outfits with this pair of jeans soon!

i am still busy decorating my new room. can't wait to show it to you guys!

46 opmerkingen:

  1. Ah Jennie, jij ziet er altijd echt super leuk uit! Die broek is echt super gaaf en dat blousje is echt super cute xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah supertof! Leuk ook met die perzik / naturel tint blouse!
    En Jennie, jij hebt echt zo'n schattig gezichtje! Sowieso ben je een mooie meid hoor Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo ontzettend schattige outfit :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige outfit, die broek staat je echt leuk!
    En heb je iets met je haar gedaan? Het krult iets meer aan de onderkant ofzo, mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! ja, ik ben nog een beetje aan het oefenen met de babyliss krulspelden!

      Verwijderen
  5. Die blouse staat erg leuk bij je broek! Mooie tas ook.

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Ik vind het leuk gecombineerd!! Ik ben echt heel erg benieuwd naar je kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieeef! Die schoenen staan er heel erg leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. your smile is so beautiful :) great outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blouse! En die broek staat ook goed :), normaal ben ik niet zo van dierenprint maar dit is leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie outfit! Ik vind d kleuren heel mooi bij elkaar! Goed gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your blog ! i'm new here would you mind checking it out?

    xoxo.
    diamondanchorss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind zo'n broek al snel een beetje slutty staan, maar hij staat je echt geweldig! Vind het heel leuk gecombineerd met dat perzik kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So put together, love it! The jeans are really fun, you can totally pair it with so many things! Can't wait to see your room, hope you're having fun decorating it!

    thedeathlyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de combinatie van zachte,neutralere kleuren echt mooi !

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gecombineerd! Wat zit je haar leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een super outfit dit! Je haar zit ook echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cool outfit ! :)

    http://meritique.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love the pants! Cool combination :)

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige outfit! Ik vind je tas echt heel erg mooi.

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk die broek meis! Ik heb hem ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the outfit!

    http://kadddii.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij bent de eerste ooit waarbij ik een zo'n dierenprint broek leuk vind staan. Super gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die broek staat je echt heel erg goed!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldige broek!! Vind alles items eigenlijk stuk voor stuk prachtig. Ben benieuwd naar je kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke broek!




    http://style-chameleon.blogspot.com/

    SANS-ONLINE €50 VOUCHER GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk zo'n broek. Ik ben dol op broeken met een print. Heb afgelopen week een hele leuke bij de H&M gehaald met een soort dalmatier print haha. Erg leuk :)! De outfit staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous outfit. I like your shirt. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I love your pants and the combination with this tshirt is great!
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com
    new outfits in the beach

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel schattig fotos! en ik ben benieuwd naar je kamer!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)