maandag 13 augustus 2012

WEARING BOYFRIEND JEANS

top,shoes Zara | jeans OASAP | bag bohemian style | necklace forever21 | sunglasses dolce&gabbana

these jeans are pretty cool right? got them from oasap and i think they look great with the zara sandals. i  am busy packing some boxes 
because i'm moving this sunday. school starts the 3th of september but we have two weeks of introduction first. between all the 
packing i love to enjoy the good weather that we're having right now in holland. 

last friday i couldn't resist stopping by at vero moda. i've taken a quick look at all the items and found so many things that i'm going to 
get during the shopping spree which i won! i decided i am going to share my prize with my lovely friend Ana Sofia who always helps 
me with my photos :) can't wait!

48 opmerkingen:

  1. Een boyfriend jeans met hakken is ook echt 1 van mijn favoriete combinaties

    www.tripsandtreasures.net
    fashion & lifestyle in Belgium

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa super leuk gecombineerd! Die tas is ook mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love the pics and thew outfit! you wear this pants incredible
    fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your pants :)

    xox, Isa
    www.amazinglybe-au-tiful.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauuw! Hele leuke broek en je schoenen zijn ook zooo mooi! Heel leuk gecombineerd! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw outfits zijn altijd zo leuk! :) Lief van je dat je de prijs deelt met een vriendin. Ben echt benieuwd naar jullie aankopen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind jou zo'n leuk en spontaan meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing look! I LOVE your style!
    I am a new follower of your blog now.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)
    Tatiana
    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great bag. <3

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, leuke outfit! Die sandalen<3
    Wat een geweldige blog heb je, ik ga je volgen!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleur van je shirtje vind ik tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit. Ik hou van boyfriend jeans. Je shirtje is ook tof, mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this look!
    Boyfriend jeans, and the heels!

    Follow eachother?
    XOX
    www.Jazzybelleslife.com
    JazzyBelle <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ahh wat leuk, dat tajse en je strappy heels maken het af!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk dat je haar een keer anders zit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks :) ik vond het clipje iedere keer een beetje saai worden dus ga het voortaan gewoon los dragen denk ik :)

      Verwijderen
  16. Wauw, leuke blog en leuke outfit! Wat ga je studeren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! ik ga communicatie & multimedia design studeren in Rotterdam!

      Verwijderen
    2. Echt?! O wat grappig, ik ga echt precies hetzelfde doen. Eigenlijk eerst in Utrecht, maar ik hoorde dat de organistie daar niet heel goed was dus vandaar dat ik de opleiding nu in Rotterdam ga volgen. Dan zie ik je vast wel tijdens de introductie 29 & 30 augustus!

      Verwijderen
    3. ah superleuk!! :) je weet nu hoe ik er uit zie dus kom maar naar me toe haha :D

      Verwijderen
  17. Wauw geweldige outfit weer! en zo leuk dat je je prijs met een vriendin gaat delen! Ik ben echt benieuwd :)!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je ziet er erg leuk uit! Wat vet dat je die prijs deelt met je vriendin, heel lief! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie outfit en leuke blog! Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wouwww i really like you'r style ! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. suuuper mooie foto's Jen! You look amazing as always! Jij bent echt mijn inspiratie :3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je ziet er super uit! :D en zo lief van die prijs he♥♥♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love how you styled your distressed jeans!

    www.daisyraeboutique.com
    www.kacieskloset.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Jennie, you have the nicest hair ever. Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. sweet look gurl

    juanthegarage.blogspot.com
    Kuala Lumpur

    BeantwoordenVerwijderen
  26. love this outfit :)
    thanks for your comment hun,it means a lot to me. i'm following you now :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love your jeans! Im still searching to find the perfect fit in a boyfriend cut..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke look!
    Die jeans staat echt mooi op je schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)