woensdag 1 augustus 2012

NEW POPCOUTURE DRESS


i got this cute little dress from Popcouture.co.uk a while ago. i have been waiting for the perfect oportunity to wear it
and share it with you but the weather isn't working with me so i took some photos for you inside! it's an asymmetrical
dress, from the waist down it's pleated and it has an extra black skirt underneath. i am wearing my forever21 necklace
and michael kors watch with it. now the sun has to come back, i want to wear this outside!! you can find this dress here and
make sure you check out popcouture.co.uk for more gorgeous items!

31 opmerkingen:

  1. Gorgeous dress, love this look ! :)

    http://meritique.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I ♥ this outfit


    x
    Beyza

    iwantmorenailpolish.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable dress!

    http://kadddii.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie jurk! En dat kettinkje ook, aaahw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, super mooi jennie! Jou staat ook echt alles goed heh haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great outfit! I love the necklace :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, beautiful little black dress!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah wat een mooi jurkje! ik vind je ketting ook erg leuk.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijn jurkje! En toffe ketting ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i like the touch of the necklace
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super outfit! Echt een prachtig jurkje.

    XX
    http://hazydestination.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk jurkje meis! Heb je jezelf al gezien op mijn blog bij Modefabriek? XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Meid,


    Je outit is in 1 woord geweldig !!


    Je ketting is apart and I LOVE IT :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus moet ik je wel achtervolgen ;)

    Ik geef mijn eerste giveaway op mijn blog waar je een $ 25 shop tegoed kan winnen !

    Kom gerust een langs :)

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aw hij is mooi!!
    xx emma

    gockyemma.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)