zondag 26 augustus 2012

MY NEW VERO MODA ITEMS

the moment you've all been waiting for(haha)... my new items!
my favorites; these two suede jackets (€39,95)
4 pairs of jeans; black (€44,95), grey (€34,95), leather (34,95), pink (€29,95)
yellow/green blouse and cream blouse with beaded collar(€39,95)
loose black skirt with bow(€19,95), comfy knitted cream cardigan(€29,95) and leopard circle scarf(€14,95)
burgundy and navy blue zipper tops (€19,95)
two comfy sweaters and €39,95
tweed jacket and black blouse with collar details

leopard top and cream tunic (€26,95), winter coat with leather details (€89,95)

i am so lucky!!! these are the items that i got and all of this is worth 670 euros together. my friend shopped for 230
euros which means that we still have a 100 euros left! i am so happy with these items and i can create a lot of new outfits with
all of these clothes :) the cream blouse can be combined with so many other items that i got. thank you soooooo much vero moda!!

edit; right now i don't have time to add all of the prices to the items but if you want me to do that, please let me know in
a comment. i can add them later if you are interested!

48 opmerkingen:

  1. ooooooooh wat een supermooie dingen heb je!
    goede keuzes, ben benieuwd naar de outfits!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaauw jaloeers dat je zoveel geld kon uitgeven ;o I love everything, let the outfits come!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie dingen..:) moet ook maar snel heen!

    Xxx

    Joyce

    www.livstyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, echt hele leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw ik ben echt heel erg jaloers op je !
    leuke items echt heeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je geld goed besteed! Allemaal echt leuke dingen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ze zijn prachtig! Die eerste jasjes zijn echt heel erg mooi, en verder heb je niet te klagen! En fijn dat je nog 100 euro over hebt, voor de volgende keer!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, de twee truien en het tweed jasje zijn echt geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik ben echt verliefd op je winterjas en het tweed jasje! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw je hebt echt super leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke dingen heb je gekocht zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooh daar zitten echt heel leuke dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallleluja! Geweldige items allemaal! Lucky youu :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waaauuw! Super leuk en veel haha :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige items! Hoe duur zijn de suede jasjes van foto 1? Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeel erg leuke dingetjes gekocht! :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jalooeeers! Echt superleuke dingen heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh die jas en die shirtjes met die ritsjes vind ik supertof! Mooie buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. love everything! i have no words
    incredible
    fran

    new look
    www.showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw je hebt echt leuke dingen gekozen! Zou het zelf allemaal aantrekken! Veel plezier ermee meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kleding! Ik vind alles leuk! Maar de jeans en de bloesjes vind ik toch wel het leukst. Waarom hangt dit niet in mijn kast?????
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. W.O.W. Ik ben echt stikjaloers, haha! Veel plezier ermee :-)

    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amazing pieces ❤

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wist niet dat ze zulke leuke dingen bij de vero moda hadden!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een leuke dingen allemaal! Ik vind het zwarte blousje met the collar tips echt geweldig leuk! xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie dingen zitten erbij! Verbazingwekkend hoeveel je kunt kopen voor dat geld haha, goed gedaan!
    Ben benieuwd naar je outfits ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Such gorgeous inspiration pictures!
    I'm Your New Follower,Hoping That you Will FOLLOW me too.

    Blow A Rainbow
    Blow a Rainbow on Facebook
    Blow a Rainbow on Bloglovin
    Blow a Rainbow on Pinterest
    Blow a Rainbow on Lookbook
    Blow a Rainbow on Tumblr

    I'll wait you on my blog dear.Have a Nice Day!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat kan je pas een shoplog noemen! Je hebt weer goede inkopen gedaan, en allemaal heel leuk! Nog veel plezier met het geld wat je over hebt. Maar ben wel benieuwd wat je in totaal hebt uitgegeven.

    Ciaoo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow you are such a lucky girl! I love everything that you picked out, such classic pieces!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb een vraagje: naar welke Vero Moda ben je geweest? Vorig jaar had ik zo'n suède jasje gezien en ik was er verliefd op, alleen vond ik hem toen te duur. Maar ik ben nog steeds in love! En toevallig ben ik gister bij de Vero Moda geweest, maar die jasjes niet gezien :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik was bij de vero moda in eindhoven op de rechtestraat! daar hadden ze er ook nog maar een paar hangen.. mocht je hem online gaan bestellen dan wil ik je wel een tip meegeven; bestel hem een maat of een paar maten groter! mijn jasjes zijn maat 40. 36 was veel te klein. 38 zou perfect zijn geweest maar die waren er helaas niet meer!

      Verwijderen
  31. Wauw, erg mooie items! Nog veel plezier met de laatste 100 euro! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wat een geweldige items, ik wist niet dat Vero Moda zoveel leuks in de winkel had liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wauw, dit is echt de beste prijs ooit! Wat een gewéldige items!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wow voor 1000,- gratis shoppen.... das echt een droom niet uitkomt!
    Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)