maandag 6 augustus 2012

FAB ACCESSORIES


when i was at the modefabriek i ran into the Fab stand. i have always had a weak for Fab accessories and now i had the
chance to see all of the designs in real life. i fell in love with the high heels and clutches. furthermore there were also some
cool (leopard print) studded loafers and the cutest wallets.

i also added my three favorite clutches which i really really really want! these are high on my wishlist!
which of these three colours is your favorite? i can't choose!

and in case you haven't heard it yet; besides the webshop there now also is a real store in Amsterdam!
you can find the store at Hartenstraat 7, Amsterdam. haven't been there yet but i will check it out the next time i'm in the city.

19 opmerkingen:

  1. wuuuu beautiful bags and heels!
    fran

    new outfit
    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhh die koraal kleurige clutch vind ik echt heeeeeeeel mooi!
    xx

    p.s enter my give away :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vind die rugzakjes vooral heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tassen en die schoenen! Wauw! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had natuurlijk weer een zwak voor de babyschoentjes! Ik vond de rugzakjes ook zo tofff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh fab heeft zo'n mooie spullen! ik ben vooral weg van hun clutches. Ik wist niet dat zo ook shoenen hadden. die op de eerste foto zijn echt mooi!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw daar zitten een paar mooie exemplaren tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die schoenen, loooovely. Ik zie hier echt dingen tussen waarvan ik denk, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die rugzakken zijn leuk! De rechter en linker clutches zijn heel leuk, kan daar niet tussen kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die schoenen zijn zo mooi, en de rest ziet er ook prachtig uit! I want! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)