vrijdag 13 juli 2012

UPR BLOGGERS DAY PART TWO - PARKER


part two of my Unlimited PR bloggers day posts. this post is about the Parker area.

1. we all know Parker pens are mostly used by businessmen but look at these beautiful new pens from the Ingenuity line. i bet every fashionista would love to write with these! i wouldn't mind writing down my blog-appointments with the ivory pen with rose-gold details ;)
2. the assignment at the Parker corner was to write a postcard with a parker pen. you had to imagine that you were at your dream location somewhere in this world and that you were writing a card to someone you love. i wrote this card to my mom :) i would LOVE to go to australia once. swimming with dolphins, the oprah house, sun, and of course hot surfer boys ;) ohhh and don't mind the ugly handwriting. the last time that i had touched a pen was during my exams, looong time ago!
3. when i was done with the writing i put the card in the mailbox. my hair looks so long in this picture, wow!

what do you think of these parker pens? and which destination would you have picked? let me know!

13 opmerkingen:

  1. Ik vind de pen er heel mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wens heb je :D! Nu maar hopen dat 'ie uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. you are beautiful girl....
    kisses
    fran

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig dat kaartje! Zou wel heel mooi zijn als dat ook echt uitkomt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat kaartje! Hopelijk komt je droom echt een keertje uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey!
    Je hebt een leuke blog and ik volg je nu!
    Check me nieuwe post en laat me weten of je me ook wilt volgen!
    Let's stay in touch!
    Love,

    http://inass-myfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje.
    Mijn papa heeft thuis ergens een parker pen liggen en die schrijven echt geweldig en ze zien er bovendien ook nog leuk uit!
    Als ik een bestemming zou mogen kiezen, zou dat california (droombestemming) of kreta (heb ik echt heel veel goede herinneringen aan) zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Die pen ziet er echt heel mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie pennen met dat rosé goud :) En zo'n blogger-event lijkt me sowieso super leuk! Ik heb trouwens gister een pakketje binnengekregen met mijn aankopen van Sans-online van de waardebon van jouw give-away. Een blazer en een t-shirtje. Ik zou er snel over bloggen dan kun je het zien! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat pennen er zó mooi uit kunnen zien, haha. Je haar is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's weer, en je haar echt wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je haar ziet er heel mooi uit ja! Ik moest eventjes wat langer naar die foto kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)