woensdag 18 juli 2012

NEW IN || BABYLISS HOT ROLLERS


i think my hair is boring. always the same straight hair with a little hair clip in the back. so today i decided to buy
a set of hot rollers from babyliss to try something different. result: subtile curls. it was kind of hard to do and the result
should be better but it's a start. i just have to practice a lot :) i started with styling foam, clipped in the hot rolls and ended with hairspray.
afterwards i brushed it very carefully. next time i will wait some longer for the rollers to get hot (i was too excited so i
used them before the red light started to burn) and maybe i shouldn't brush it but use my fingers instead. i'll practice a
lot the upcoming weeks :)

i paid 29 euros for the hot rollers. the tee is from love therapy and my necklace is from forever21

31 opmerkingen:

  1. Tof! Ik vind krullen vaak echt práchtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er echt schattig uit op de eerste foto! Haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, awesooome! Krullen zijn leuk hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij hebben wij die ook en die werken echt onwijs goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben gek op hot rollers!! ze zijn echt het experimenteren waard, hier heb ik erover gepost:

    http://stylingdutchman.blogspot.be/2012/02/hot-rollers.html
    http://stylingdutchman.blogspot.be/2012/04/velcro-hot-rollers-part-2.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook van die warme rollers, van het merk carmen.
    Ze werken goed en ik vind ze heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik stijl mijn haar juist altijd :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Changes are good (:
    Can't wait to see you in another hairstyle.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk, een beetje 'messy', I like :D! Hoewel ik je haar stijl (steil??) ook prachtig vind ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! Wat je ook eens kan proberen is na het douchen als je haar bijna droog is, een vlecht in je haar maken en 's ochtends uitkammen, dan krijg je golven in je haar. Maar dit vind ik ook erg mooi en natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je heel mooi! Maar ik ben ook al heel jaloers op je steile haar!
    Bedankt voor je reactie, en het jasje was maar 23 euro!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! En wat een super mooie foto's maak je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo een slag in je haar staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat staat je heel leuk! Ik vind mijn haar ook maar saai, dus misschien is het ook iets voor mij haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah leuk hoor Jen!
    Ja ik weet het al, dat jurkje dus + dit kapsel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind deze losse krullen juist erg mooi :)

    Love Lian - virtualfashionview.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oeeh erg leuk!
    elkaar volgen via bloglovin' &GFC? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dit echt heel leeuk staan bij jou! Je bent echt heel schattig op de eerste foto! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk, het resultaat is nog niet heel erg zichtbaar, maar ik vind de subtiele slag ook wel mooi staan eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je haar zit echt prachtig zo! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your hair looks gorgeous!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw staat je echt goed, het ziet er prachtig uit!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aaah nu mis ik m'n lange haar. Wil dit ook doen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit staat je echt heel erg goed, een beetje variatie is inderdaad leuk :)! Misschien kan je ook eens met veel vlechtjes gaan slapen en dan heb je de volgende ochtend (misschien) van die beachy waves! xxx Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)