donderdag 19 juli 2012

FRED DE LA BRETONIÈRE FRETONS


may i present to you: the newest Fred de la Bretonière shoes called 'Fretons'! Fred and the girls from Puur PR emailed me if i would like to
get a pair of these and wear them to festival "Henk op de helling" this saturday. of course, with pleasure! i got them in today and
you and me are the first ones to see these new Fretons. they are not even available in stores yet, i feel honored! they fit perfectly :)
i usually never wear sneakers so i'm still thinking about how to combine them. any suggestions?

so this saturday i will be at the festival with fellow bloggers Nanne, Jan, Marloes and Roos, and the Puur PR girls. Henk op de helling is a festival
organised by Henk de Wit who combines art and music during this event. Fred de la Bretonière helps Henk with  a big act during the
festival; the Re-United Here-Now dance show. during this show we will be seeing the dancers wearing the Fretons too. i'm
looking forward and of course i will tell you all about it afterwards! is there anyone of my readers also going? let me know, maybe we
could meet up :)

28 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk! Je zou ze gewoon met jeans kunnen dragen & een blazer!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sneakers! Ik ben het eens met Tugce, lekker casual chic met een blazer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze wel gaaf, normaal niet mijn ding, maar deze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, thanks for commenting on my blog!
    Btw, you have anice blog. Can we follow each other?


    xoxo,
    sausanhanifah.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zien er heel gaaf uit!
    als ze ooit een blauwe versie maken let me know!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie schoenen!
    dankjewel. Ah leuk, maar is de fisheye camera een camera die alleen dat ronde effect geeft of kan je ook gewone foto maken, dat het alleen een 'oud' effect geeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zo leuk! Hopelijk staat Reinier de postbode morgen snel op mijn stoepje met de mooie schoentjes! Ik hoop ook echt dat ik deze mooie kleur krijg, of zwart! Wejeuw, zie je overmorgen alweer! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke actie!! Als het mooi weer wordt zou ik ze lekker combineren met een shortje en een mooie top. Zijn wel echt hele leuke schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankje voor je reactie! :)
    De sneakers zijn heel mooi, ik zou ze gewoon combineren met een jeans en een leuk blousje ofzo.
    Ik volg je, volg je terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er leuk uit en volgens mij lopen ze ook nog eens heel lekker.
    Ik zou het casual dragen, dus met een jeans en makkelijke top.

    Dank je voor je reactie op mijn blog.

    xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt te leuke schoenen! Ik vind de veters echt leuk, eigenlijk de hele schoen! Nog bedankt voor je lieve reactie. Ik ga je zeker volgen en heel veel plezier op dat festival. Jammer dat mensen mij geen schoenen opsturen..

    ciao,
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen


  12. x
    Beyza

    iwantmorenailpolish.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou niet zo heel erg van sneakers, maar deze vind ik wel mooi, alleen hadden ze andere veters moeten doen, ik vind die veters echt niet passen bij de rest van de schoen haha (: En ik zag pas op lookbook een meisje die sneakers gecombineerd had met een short, t-shirt en een soort 'blazer-achtig-iets' ik vond het wel mooi gecombineerd!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor je lieve berichtje op m´n blog. Wat gaaf zeg dat ze je hebben gevraagd de sneakers te dragen!
    Ben benieuwd naar je outfit ermee! Ik wens je alvast heel veel plezier voor as. zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Craazzzy sneakers! Love love loove it! :))

    xox
    www.evesbreeze.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love them! So lucky to have them! :) Pair it with a girly dress and that peach blazer you wore in the last post! Love it!

    http://thedeathlyfashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaaah Jennie, ik vind ze echt geweldig! Heel mooi. Ben benieuwd naar outfits ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw! normaal ben ik niet zo van de sneakers, maar deze vind ik echt leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. PraCHTIGE SCHOENEN, LEVE fRED!
    Mooi in combinatie met een rokje en een leuke blouse, Korte sokjes aan en gaan! Groet,
    MariaB

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ahh wat een geweldige sneakers!
    Ik had niet verwacht dat ze van Fred de la Bretoniere waren.
    Hebben, hebben hebben! ;)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind die veters echt zo leuk!
    + veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)