zaterdag 2 juni 2012

MY NEW ROOM! :D

great news! i got a new room :) after summer i will be moving to rotterdam to study Communication and Multimedia design, so i decided to go and look for a room. registered myself on a website and found this cute room! it's a room in a house with two floors where 4 girls live together. one of them is leaving so someone has to replace her. together with some other girls i was invited to come over to take a look at the house and to get to know the girls that are already living there. the evening was fun and about 5 minutes after i had walked out the door i got a call that they had chosen me to become the new girl in the house! :)

and now i'm thinking about how i'm going to style the room! at the left you see the clothing rack in my current room. this is the one thing in my current room which i really want to take with me. in the middle you see what my new room looks like right now but when i get the keys it will be completely empty. don't you just love the little space for the bed? there's also a closet on the left when you walk into it! (maybe i could make a walk-in-closet??). on the right you see some inspiration i have found on the internet. i'd love to create something like that, with a lot of white.

my big question for you: how would you decorate this room?

36 opmerkingen:

  1. Oh zo'n plaats voor je bed zou ik ook willen in mijn kamer !! Lijkt me zo leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah gaaf! Mooie inspiratie ook. Ik ben benieuwd hoe het word :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat gaaf dat ze jou hebben uitgekozen! gefeliciteerd! (:
    ik houd persoonlijk altijd van wit als 'main' kleur zeg maar, zoals jij zelf ook al aangaf, en dan met details met bloemen, zoals een kussentjes van bloemenprint oid (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend ! leuke inspiratie fotos

    www.tripsandtreasures.net
    fashion & lifestyle in Belgium

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf dat je zo snel een kamer hebt kunnen vinden!
    Die foto's die je als inspiratie hebt gebruikt zijn heeeeel vet. Ik kan zelf ook echt niet wachten tot ik het huis uit kan, in Amsterdam kan gaan wonen en ook weer mn kamer opnieuw kan in gaan richten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk! Dat heb je mooi gevonden!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This room is brilliant! Maybe you should choose peach or mint paint and buy white furniture. Room will be bright and fresh.

    Very stylish and modern! I really like it! :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk Jenn! Als ik slaag kan ik waarschijnlijk ook gelijk een kamer regelen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk!
    Jouw kledingrek is echt zo mooi!
    Die inspiratie is heel leuk, ik hou van wit in een interieur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh leuk zeg! Ik zou alles eerst wit maken! :)
    Die gordijntjes zou ik ook vervangen voor witte gordijnen of
    iets met een schattig bloemetje, maar niet te tuttig.
    Bij de Ikea heb je ook van dat kant gordijn, die zijn ook heel leuk vind ik!
    Je kan op die openhaard (?) ook leuk tegeltjes doen.
    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een fijne kamer heb je gevonden! En mooi, al dat witte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. That is a pretty amazing room! Love the little hidden bed and great windows! I'd leave it white and your inspiration pix are perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ah super dat je een kamer hebt gevonden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke collage! je nieuwe kamer ziet er goed uit!

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com
    GIVE-AWAY on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah super leuk, ik ben benieuwd als je je kamer helemaal hebt ingericht! Wanneer krijg je de sleutels? Lijkt me zo leuk, op kamers gaan. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk! Het ziet er mooi en ruim uit. Leuk dat je dan met vier andere meiden woont. En dat die jou ook echt zelf hebben gekozen, dat is positief! Dat plekje voor je bed is zo schattig! Ik zou zeker een walkincloset maken, dat is echt gaaf! Mooie ruime kamer. Ja, wit is mooi! :D
    Ik wil ook zo'n kledingrek!

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je zo'n soort van bedstee hebt :D
    Kan je vast iets leuks van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk jennie!
    ben benieuwd naar de foto's als t klaar is straks =D
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt heeeeeeel erg leuk!! Ik ga binnenkort verhuizen, dus ga ik mijn kamer ook opnieuw inrichten heb er helemaal zin in gekregen haha :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congratulations!
    I'm sure that your new life and room is going to be fabulous :)

    See you!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. i really want the same.... :)
    kiisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. your new room is going to rock. I really need a clothing rack!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahh dat plekje voor je is SUPER leuk! Ik woon ook op kamers en ik heb het zo licht mogelijk ingericht, net zoals op jouw inspiratieplaatjes :)
    Kamers zijn meestal al wat klein, dus kun je beter veel witte dingen neerzetten :d Ik heb nu eigenlijk alles wit met lichtroze.

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, wat super leuk voor je meid! Rotterdam is the best ;) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, dat ziet er goed uit! Ik heb ook al mijn huurcontract, i'm so exited! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow, wat een super mooie kamer ^^. Leuk dat je naar rotterdam gaat ^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je kamer! Kan niet wachten totdat ik kan zien hoe je hem hebt ingericht!

    liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat een gezellige kamer Jennie! Vooral met dat plaatsje voor het bed :)
    De inspiratie ziet er alvast veelbelovend uit :)

    xxx Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een leuke, gezellige kamer! En inderdaad, dat stukje voor je bed is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf dat je een kamer hebt in Rotterdam! Ik ga misschien ook CMD studeren aan de HR, dus misschien kom ik je daar volgend jaar nog tegen haha. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke kamer! Op welke website heb je je geregistreerd? :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)