woensdag 20 juni 2012

FEATURED ON SHOPWITHYOURFRIENDS


i got featured on www.swyf.nl as this weeks it-girl! the feature includes a 'copy-the-look'
and an interview with me. curious? click here

on www.swyf.nl you can find the coolest items from webshops like Asos and with all the items you can create your
own sets. after making them you can share them with your friends to show your sense of style. and this is pretty cool
too; with your sets you can win amazing prizes like a 200 euro gift card from my-wardrobe.com. enough said, check out the website! :)

23 opmerkingen:

  1. Oh zo tof! Kzal het interview eens lezen :)
    Eigenlijk kan je de streekkrant ook bij je features zetten, hoe meer hoe beter :p?
    xx Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die website kende ik al! Echt tof dat je bent geïnterviewd. Ik ga is kijken, en misschien meedoen met die prijsvraag. Die prijs is namelijk niet verkeerd, haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit!!!
    en wat cool dat je een interview mag doen!!!:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf, ik ga éven kijken hoor. Superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit! erg tof dat je bent gekozen! Ik ga even kijken :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf dat je it girl wordt genoemd! ik ga het interview meteen lezen (:

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com
    Join my 2 give-aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah echt super leuk! Ik heb meteen even dat interview gelezen (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk artikel! je verdiend het (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great n2 and n6!
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congrats on the feature!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)