woensdag 30 mei 2012

DIARY || WON LINGO!


i had to keep my mouth shut for quite a while but finally i can tell it to you all: me and my sister have won 4000 euros with lingo!
i posted about it earlier but i wasn't allowed to tell anything.. missed the episode on national television? you can watch it here
it was so strange seeing myself playing the game! (although we said we were going to buy a car) we don't know yet what we're
going to do with the money. maybe a trip to New york? if you have any ideas please let me know in the comment section below! :)

60 opmerkingen:

  1. woow dat is zoo gaaf! Gefeliciteeerd! Ik ga het vanavond even terug kijken want ik moet zo naar school. Lijkt me erg leuk om te zien haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend cool! Gefeliciteerd!!! Een trip naar New York is wel heel vet ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe gaaf! Gefeliciteerd, ga het wel even terugkijken hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats for the win!! You look so cute :)

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NEW YORK NEW YORK NEW YORK NEW YORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ook gekeken, jullie deden het echt super goed! en woow in een keer die 42! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het was leuk om te zien jennie,
    heel veel plezier met jullie prijs!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh, ik heb het gemist :(

    Ik ga het terugkijken! Gefeliciteerd!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat gaaf! Gefeliciteerd, ik zou naar new york gaan;)

    xx laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie waren goed!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je gisteren gezien want ik moest weten of jullie gingen winnen. EN JA HOOR! Wat een geluk zeg,
    na de eerste bal! Je zou ook een roadtrip kunnen maken! Of naar thailand, of china, of Japan! Of parachutespringen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat gaaf! Gefeliiteerd :D
    het was leuk om het te zien haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie waren zeker goed zeg!
    Het lijkt me echt moeilijk om zo snel al die woorden te verzinnen!
    Maar super gaaf dat jullie zoveel geld hebben gewonnen , ik zou er inderdaad lekker een mini van kopen haha! Maar een leuk reisje is ook niet verkeerd...

    www.i-just-love-roses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. omg that's awesome!lucky gal!i'm sure u'll make good use of it!

    http://lustforgourmandise.blogspot.com/


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie waren goeeeed! En New York klinkt niet verkeerd! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Congratulations Jenny!
    Yes, holidays is a good way I think :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt super dat jullie hebben gewonnen!
    Gefeliciteerd!

    Liefs Stefanie.
    http://www.colorfullbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb het teruggekeken! Wat een leuke meiden zijn jullie :). En echt knap gedaan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik had het gisteren gezien, gefeliciteerd!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb het gister gekeken met de hele familie op de bank haha! Gefeliciteerd! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat jennie! Wauw 4000 euro! Je zegt altijd van als ik zoveel geld had dan ..., maar eens je het hebt haha! Een reis naar New York klinkt super (ik ga deze zomer naar NY hihi :) ), maar een eigen auto ook wel ... Moeilijke keuze! xxx Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb het helemaal gekeken! Echt super leuk om te zien en veel plezier met het geld! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. how awesome!! congratulations!! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. of ga naar londen, dan heb je nog veel geld om daar uit te geven over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. that's perfect :')
    NEW YORK ! or other of your dream cities :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik had niet gekeken, maar gefeliciteerd! :d

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, hoe gaaf is dat! Ik zou zeggen: shoppen IN New York! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Whoaa wat goed! Ik ga zo terugkijken hihi. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WAUW, dat is écht heel gaaf! Of een stad in Europa en VEEL shoppen! :D

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik heb het gisteren gezien, super leuk voor je!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. echt super leuk! Gefeliciteerd! Ik vind echt dat je schattig praat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoe geweldig, gefeliciteerd. Ik ga nu absoluut die aflevering bekijken wat leuk! Echt zo gaaf. Je kunt naar New York gaan inderdaad, of het sparen voor iets duurders, of shoppen ;) Maar echt geweldig, Wauw! Goed gedaan allebei. Veel plezier met het geld! Je verdient het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Haha ik heb de aflevering terug gekeken! Veel plezier met de dingen waaraan je t geld uitgeeft! Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik heb hem een beetje doorgekeken, en echt leuk joh! Vooral de finale is grappig: meteen bal 42. Goed dat jij en je zus dat kunnen, ik wist heel vaak niet welk woord het kon zijn hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die aflevering ga ik zeker nog even terugkijken later ! Gefeliciteerd ! Echt superleuk :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. haha super, gefeliciteerd!
    trip naar new york klinkt echt super! x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super leuk! Aahhh hoe heb je dat voor je kunnen houden haha :) maar in ieder geval gefeliciteerd en New York klinkt heel goed. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Echt super gaaf, dat je je stil kon houden! Van harte!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Waaauw gefeliciteerd, hoe gaaf is dat om mee te doen/winnen! Ik zou sowieso naar New York gaan, echt een droom!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. woww supercool! wat je er ook meedoet, have fun with it!!! :D


    http://shopaholicoverhere.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow ! 4000 euro ! Ik denk dat je daar zelfs wel een een tweedehands auto van kan kopen én op vakantie van kan gaan haha !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wauw gefeliciteerd! wat een grote prijs zeg, ik zou sowieso naar new york gaan!

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Kijk dat is een stuk beter dan die paraplu (is dat nog steeds de troostprijs?) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Superrrrr! Echt cool! Wat een geluk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. woooooow, gefeliciteerd! Ik vond het al zo jammer dat ik hem gemist had, maar ik ga nu direct kijken! En ik zou denk ik ook een reis maken, naar afrika! (ook al heb je dan nog wel wat meer nodig ;) En natuurlijk veeeeel gaan shoppen. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wooow, wat ontzettend leuk! Congrats! Ik ben eind januari heel goedkoop naar NY geweest, dus als je die periode gaat hou je nog geld over voor een autootje :D

    Love Lian - virtualfashionview.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Congrats!!! :)

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ahw at cool! Ik zou lekker op vakantie gaaaan :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat enorm vet zeg! echt gefeliciteerd ga het even terug kijken ben zo blij voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik heb de aflevering gezien, echt superleuk! Jullie deden het echt heel erg goed. En wat toevallig dat je op het einde nét die bal nummer 42 pakte. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wat superknap! en wat super leuk dat je mee hebt gedaan :D

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Aah wat leuk! En gefeliciteeerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)