donderdag 10 mei 2012

DIARY || LINGO


yesterday was one of the most exciting days of my life. me and my sister took part in the game LINGO which is one of the most well-known games on dutch television (1 million viewers every day!). we went to the studios and took 20 friends and family members with us to encourage us. you can see us on dutch television the 29th of may at 19:00 o clock. unfortunately, until then, i can't tell you anything about whether we have won or not! it was really nerve-racking but such a great experience! it's going to be hard, watching myself on television, but i think it's going to be funny as well. are you going to watch the 29th of May?

37 opmerkingen:

  1. i wish i could see you in spain,hehe. the pic is really nice. i hope you won lot of money...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah leuk joh! als je het tegen die tijd nog een x op je blog zet dan ga ik het zeker kijken, haha supervet, grappig!
    hoop dat jullie veel hebben gewonnen, dat hoop ik echt:D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh I used to love that show we don't have it anymore over here.

    Too bad I can't see it.

    Hope you guys won!

    xoxo,
    Sheyla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat super leuk!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk! Ik ga zeker kijken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop trouwens dat je hebt gewonnen! Of anders heb je zo'n mooie lingo tas haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha zo leuk! Ik ga sowieso kijken!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het oprecht jammer dat ik niet kon komen juichen in het publiek: 'Groeeeen'.
    NEEEE, ik bedenk me nu dat ik 29 mei in Londen zit :(

    fashiable@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga zeker weten kijken! Wat leuk zeg! Ik hoop dat je hebt gewonnen :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik 't niet vergeet zal ik kijken hihi! Ben erg benieuwd xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah super leuk! Ik ga kijken hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhh wat leeuk! Ik ga zeker weten kijken! Ik vond vroeger lingo zoooo leuk! Ik keek het altijd haha!

    xoxo, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha! Wat ontzettend leuk! Ben benieuwd naar de uitzending, want die ga ik zeker kijken! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk dat je dat gedaan hebt! (wil je rond de 29ste nog een post plaatsen, anders vergeet ik het...) Ik ga kijken :)
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooh geweldig! mijn moeder heeft ook ooit eens meegedaan, super leuk om daar publiek te zijn. ik ga zeker kijken de 29e!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah wat grappig! Ik ben heel benieuwd hoe jullie 't hebben gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha wat leuk! Ik ga zeker kijk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha, geweldig! Ik ga zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaaaaaaaaah wat leuk! Haha, ik ga kijken! :d

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha wat leuk! Ik ga zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk! Ben heeel benieuwd :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. haha ik zie fleur daar in het publiek zitten (meisje met blonde haren en witte blouse op de op aan na bovenste rij) dat is een vriendinnetje van mij en die kwam jou tegenstanders aanmoedigen. Ik ben trouwens stiekem al op de hoogte van de uitslag;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah dat is lindy die daar zit, een vriendin van mijn zus :p
      de aanmoedigers van de tegenstanders zaten aan de andere kant!
      het is echt vervelend dat ik de uitslag niet bekend mag maken :(

      Verwijderen
    2. wow bizar want t is net fleur!

      Verwijderen
  23. Hahaha, wat leuk zeg! Ik ga kijken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat gaaaf! haha ziet er uit alsof je een hele leuke tijd hebt gehad!

    Btw, Ik heb een haarproducten (ter waarde van € 100,-) giveaway op blog dat je mischien leuk vind.
    xo

    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha echt leuk! Je moet ons er nog even aan herinneren! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh god wat gaaf! Hahaha, ik ga zeker kijken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super cool!!! **)

    http://fashionbyscarllet.blogspot.com.br

    Kisses girl **)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk!
    Ben benieuwd of je hebt gewonnen.

    Liefs Stefanie.
    http://colorfullbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk! Ik ga zeker kijken. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)