dinsdag 3 april 2012

OUTFIT || BLACK ZIPPER BAG & NELLY SHOES


blouse, lace top primark | jeans H&M | shoes Nelly | zipper bag ebay | watch michael kors

i finally did some outfit shots again. this evening i will be doing absolutely nothing.
i'm still tired from my testweek so i think i'm going to watch some pretty little liars :)

EDIT: some of you have asked me about the willem de kooning academie: i called them but they told me i had to send
an e-mail. i did that but haven't got an answer yet. i'll keep you updated :)

47 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Mooi gecombineerd. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi outfitje!! Dat topje heb ik ook, (foto op mijn blog, volgens mij is het dezelfde;) Valt ie bij jou ook zo kort?

    XX-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij post crossing is het de bedoeling dat je een kaartje naar iemand stuurt, je stuurt dus niet vast kaarten naar elkaar. Je moet bijvoorbeeld een kaartje naar zweden sturen, en krijgt er een uit taiwan terug! Maar binnenkort ga ik ook met 2 meisjes uit nederland vast schrijven. Als je er vragen over hebt hoort ik het graag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit! Wat een mooie tas zeg!
    Fijne avond!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tas en schoenen(post je nog eens een duidelijkere foto?)!
    Is die tas recentelijk uit de H&M? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks! die tas komt van ebay, was een foutje!
      en de schoenen kun je zien als je op 'Nelly' klikt onder de foto,
      + ik heb er duidelijke foto's van gepost. die staan bij de categorie 'new in' :)

      Verwijderen
    2. Bedankt! De volgende keer zal ik eerst wat beter kijken. ;)

      Verwijderen
  6. De zipper bag en je blouse vind ik heel tof ! :D
    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Ik ben echt verliefd op je tas!

    liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the lace top! It goes so beautifully with the great colour of the blouse.

    Sincerely,
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je outfit is echt ontzettend leuk! Vooral je lace top vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuke outfit! de tas is echt heel erg mooi!

    xx

    http://nikkibeulen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaloers dat je toetsweek erop zit, ik zit er middenin! En wat ben je lang op die hakken, nice!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit!
    xoxo

    xoxoisabel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vind de tas echt heel leuk! ga m eens even ebayen!
    en je hebt zulke mooie lange benen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love this outfit. I think you are so beautiful....and pastel tones goes incredible on your body. i love your blog...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I like the look, the top is beautiful!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleur heeft dat blousje!:)

    Love, STYLIGHT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke combinatie!
    Wat een prachtige schoenen. Ik moet echt een zwarte jeans kopen, staat zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love it!
    Heb spijt dat ik niet ook de zwarte nelly boots heb gekocht, heb de beige met veters.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige outfit, vooral die tas! Ik heb ook proefwerkweek, nog succes.
    Ik hoop voor je dat de academie gauw met positief antwoord komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben verliefd op je schoenen! xo

    http://gockyemma.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat mooi! Dit is echt je mooiste outfit tot nu toe!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jennie, mag ik vragen welke verkoper op ebay die tas verkoopt? En is die tas sluitbaar met een rits ofzo? Verder ook goede kwaliteit?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele gave outfit!Je schoenen en tas zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow zo'n mooie stijl heb je love it ! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  25. LOVE this look! And I absolutely love your gold watch! Where is it from? Be sure to enter the GIVEAWAY on my blog :)

    http://fiftysixfreckles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. You are really pretty, you're blog is awesome!
    xoxo

    http://lastime-around.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)