zondag 18 maart 2012

NOT ACCEPTED.

so yesterday i got a letter from the willem de kooning academy: didn't got accepted.. this was a total shock because i really didn't see this coming. my portfolio looked great (been working on that for 2 years) and the interview went great also. i got the feeling that something went wrong with the computer system or something. or maybe my results are switched with somebody else's. i also received a letter with a review of my admission which showed me how many points i got for each section. on a scale from 0-10 my portfolio got a 1, for the assignment a 2, and for the interview a 0 (???) seems a little unrealistic right?? i'm going to make phone calls as soon as possible and i'll write a letter. how can you get a 0 for an interview which went great? and a 1 for a portfolio i've been working on for 2 years? i'll keep you updated!

63 opmerkingen:

  1. Oh mijn god :( Wat erg! Vooral omdat je er 2 jaar hard voor hebt gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. that's bad :/ i hope it'll go great. good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, dat is helemaal niet leuk! Ik hoop dat het inderdaad een foutje is en dat je toch bent aangenomen!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat stom allemaal! Hopelijk is het inderdaad een foutje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit klinkt alsof er inderdaad een fout gemaakt is, laten we het hopen! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huh wat raar, dat klinkt inderdaad alsof er iets niet klopt! Succes met bellen, ik hoop voor je dat je toch bent aangenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is echt vreselijk... Hopelijk hebben ze het inderdaad fout opgestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Jennie wat erg!
    Ik hoop dat het toch nog goed uitpakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Willem de Kooning heeft erg hoge normen! Dat ligt niet aan jou! :-) Ik hoop voor je dat ze een fout hebben gemaakt, en anders misschien Sint Joost in Breda?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja klopt! maar ik heb een portfolio met heel veel tekenwerk, drukwerk, schilderingen, mijn foto staat op een shirt van de H&M, ik heb de cover voor een boek mogen schieten en voor een winkel heb ik de lentecollectie mogen schieten voor in een tijdschrift, en dan krijg ik een 1 voor mijn portfolio, dat is toch raar?

      Verwijderen
    2. Ja, is zeker apart! Hebben ze je nog feedback gegeven? Lijkt me wel zo netjes en handig als ze dat dan geven.

      Verwijderen
    3. Ehh ja dat ze eigenheid missen in het werk maar daar ben ik het niet mee eens. verder zien ze 'kleine' mogelijkheden maar ik moet eerst maar een cursus gaan volgen zeggen ze.

      Verwijderen
    4. Geen eigenheid? Als er iemand eigenheid heeft dan ben jij het wel!
      Gewoon bellen, en niet opgeven! :)

      Verwijderen
  10. Hi!So sad to hear that! Go there, see what's wrong because if you were working for 2 years for portfolio, then it's very unfair from them to give you 1 point (or grade, mark). Go fight 4 yourself!!! One verse from one my favorite song says: "As they built them up, kick'em down, smash the doors and make the future yours!!!"
    Cheers & good luck!!!
    Anika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat erg! hopelijk is het een fout! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wat erg! Hopelijk is het inderdaad een fout!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik las het op Facebook, echt heel weird. Ik zou er ook even achteraan gaan zo snel mogelijk als ik jou was inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat erg, ik hoop echt dat ze je met iemand anders verwarren! Het is natuurlijk niet leuk om zulke resultaten te horen! Ik ben erg benieuwd!

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wat erg! Je portfolio is echt prachtig en ik weet wel zeker dat er iets fout is gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, meid, dat is echt erg! Ik hoop zo voor je dat ze een fout hebben gemaakt, want ik vind je portfolio juist
    veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat jammer!
    Blijven proberen zou ik zeggen en vooral niet opgeven. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje, wat een tegenslag ! Ik hoop echt voor je dat er een fout is gemaakt, want ik vond je werk er super uit zien !
    Veel succes !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waarschijnlijk val ik nu in de herhaling, maar ze hebben echt een grote fout gemaakt. Ik kan het gewoon uit ervaring zeggen als ik onze twee portfolio's vergelijk. Die van jou was er echt 10x zo mooi uit en die van jou ontploft van eigenheid en veel verschillende soort werken en bij mij ging het gesprek echt rot en ik had er wel 11 punten totaal voor samen van die twee vrouwen? Ze moeten je iederen minstens 1 punt geven omdat je komt opdagen, dus het is echt een grote fout ik weet het zeker! Morgen gelijk bellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bah wat vervelend zeg! Er moet gewoon een fout zijn gemaakt, kan niet anders! Verder heel veel succes nog, en niet opgeven!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow dat is inderdaad erg ongeloofwaardig, vooral die punten! Als het echt zo zou zijn zou het wel heel erg gemeen zijn zeg! Ik vond je portfolio in ieder geval prachtig! :) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat raar, dat kan echt niet. van wat je liet zien kan dat echt geen 1 zijn. misschien dat er een foutje is gemaakt... ik wens je in elk geval heel veel succes!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat raar! De punten zijn erg ongeloofwaardig. Ik hoop dat er een fout is gemaakt. Veel succes, en niet opgeven! Ik vind je portfolio in ieder geval prachtig!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Balen zeg! En wat een ontzettend raar verhaal, want de foto's die je hebt laten zien zagen er echt top uit! Hoop echt dat er een foutje is gemaakt, want wat had je anders uit de kast moeten halen - het was zo goed! Ben benieuwd! Dont give up! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik hoop heel erg dat er een fout is gemaakt want jij hoort gewoon op die school thuis en ik denk dat ze erg blij mogen zijn met jou! Hopelijk krijg je snel meer te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is gewoon niet mogelijk. Je moet echt helemaal niks hebben gezegd wil je een 0 voor een interview krijgen. En die 1 voor je portfolio slaat ook helemaal nergens op. Ik hoop dat het goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Huh wat stom zeg! Dat MOET gewoon een fout zijn, kan haast niet anders! En anders maken zij een hele grote fout door jou niet aan te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je portfolio is prachtig! Dit moet wel een fout zijn! Succes en ik hoop ook dat het goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kan me niet voorstellen dat dit géén fout is! Je portfolio is echt zo mooi en volgensmij wil
    je dit echt héel graag. Ik hoop dat het goed komt!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Awh wat stom! Ik hoop heel erg dat het goed komt!
    liefs, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. how come? does your portfolio is amazing and you're ready ... I'll see what happens.
    and ... good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik hoop dat er iets fout was gegaan! :o later krijgen ze echt spijt dat ze jou niet daar hebben aangenomen, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. huh hoe kan dat nou? ook ik was er echt van overtuigd dat je zou worden aangenomen! en aan je resultaten te zien is er echt iets flink fout gegaan! ik gun het je echt en ik hoop dat het nog goedkomt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh I really hope that they made a mistake there. You worked so hard for it , it must be a mistake.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. noo, wat erg! Hopelijk is het een super grote fout. Denk het wel hoor, want je portfolio zag er zo mooi uit! Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, want je bent heel creatief! :) komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wát? Ik zit hier ook helemaal geschrokken. Ik las je bericht over je portfolio een paar dagen geleden en ik vond hem echt prachtig, vooral die 40 pagina's vol met... alles! Ik was echt heel erg onder de indruk en nu hoor ik dit! Het interview een 0? Dat vind ik wel heel erg zeg! En die portfolio verdient absoluut geen 1! Hopelijk is er iets misgegaan. Succes met bellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat ontzettend jammer zeg! Ik hoop echt voor je dat dit een grote fout is! Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wow wat raar! ik hoop echt voor je dat het een fout is! je portfolio zag er super uit, en kom op, wie geeft er nou een 0 voor een gesprek? x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Omg wat erg Jen! Ik snap er niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat stom! Ik hoop inderdaad dat het een fout is, want dit klinkt een beetje onwaarschijnlijk ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  41. What the.. Dat is echt raar, succes ermee meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. heej!
    Wij deden samen intake, kwam toevallig bij je blog uit en lees nu dit!
    Zit met hetzelfde probleem en reageerde precies hetzelfde. Maar heb je al contact gehad ect.?
    Zo ja: Hoe ging het? Ik lees nu ook even je reply's op anderen en zie dat jij het zelfde commentaar hebt gekregen als mij !! Is voor mij de vraag of ze ons wel serieus hebben genomen daar?
    Dat het werk eigenheid mist en dat ik een gerichte vooropleiding moet doen.
    Hebben ze bij iedereen die niet aangenomen is hetzelfde commentaar geleverd ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. serieus?! het wordt echt steeds erger! :(
      voeg me even toe op facebook, dan kunnen we het erover hebben!
      http://www.facebook.com/messages/1065138097#!/profile.php?id=100000175887758

      Verwijderen
  43. euh, dat is wel heel erg raar! Er zal inderdaad wel iets fout zijn gelopen, want dit kan echt niet!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. vind ik wel heel raar hoor! vast een foutje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wow! There's definitely something wrong there. I hope things work out fine in the end.

    Good luck Jennie!

    xoxo,
    Sheyla
    www.freestyle-moda.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Reacties
    1. Wat een rare punten zeg, lijkt me zéér onwaarschijnlijk! Ik duim voor je <3

      Verwijderen
  47. Komt inderdaad misschien een beetje door je hoogmoedwaanzin! Kan zijn dat je dit hebt laten doorschemeren in het gesprek? Nou, hopelijk voor jou is het een fout :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat verschrikkelijk zeg , dit moet niet waar zijn denk. Je geeft toch geen o voor een gesprek iemand doet toch moeite. Ik vind je portofolio trouwens geweldig, gewoon bellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik word nu nog banger voor mijn toelating...
    Wel echt balen zeg :( En het klinkt inderdaad heel onrealistisch allemaal.
    Maar daar staat de wdka ook wel om bekend, dat áls je word afgewezen, je nooit echt een duidelijke reden krijgt. Heb je een tweede optie voor je vervolgopleiding? Liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Was het voor de studie lifestyle & design? Misschien kun je Academie Artemis proberen, mode media en interieur styling. 14 april een open dag. Ik ben nu tweedejaars en bevalt heel erg goed. Erg brede opleiding. Anders moet je het maar googlen. Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)