maandag 12 maart 2012

MY PORTFOLIO

the front of my portfolio!


the 'about me' page


photography


drawings


part about my blog

so here's my portfolio! these are just a couple of pages to show you a bit of what it looks like. in total the book has about 40 filled pages. i made this for my interview at the willem de kooning academie which was last wednesday. besides this portfolio i also brought some more things like the t-shirt from H&M with my photo on it and the book which i shot the cover for. i also brought some big art pieces (paintings, drawings and graphics) which i made at school. we were with about 15 appliers and we had to put all of our work on tables. a jury looked through our portfolios and meanwhile we had to do two assignments. 1 was easy 1 was pretty hard but i think i did a pretty good job. the interview also went well. and now i have to wait three weeks for the results. when i know whether i got accepted or not, i'll let you know it immediately!
i've been working on this thing for hours and i think it looks great. what do you think?

63 opmerkingen:

  1. Wat spannend, maar als je gevoel goed is is de uitslag dat hopelijk ook! Je portfolio ziet er zeker mooi uit, leuk met de bruine pagina's.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel mooi geworden! xxx
    gockyemma.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw hij is echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh spannend, ik hoop voor je dat je wordt aangenomen :)
    Je portfolio ziet er in ieder geval heeel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop zo dat je ook wordt aangenomen, zou zoooo leuk zijn :)

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing job!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw! ziet er heel goed uit hoor! Ik hoop echt voor je dat je aangenomen wordt. Denk dat het wel gaat goedkomen! Ik heb een paar maanden terug moeten solliciteren voor een stage in italie, en ben aangenomen! Ik wil nu ook zo'n boek gaan maken, en dan over mijn stage daar. Echt leuk met al die plaatjes enzo! Goede inspiratie dit :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt heel leuk gedaan zeg! Je kunt ook goed tekenen, wist ik niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je portfolio ziet er super uit! Ik hoop dat je wordt aangenomen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Ziet er echt heel mooi en creatief uit!
    Good luck, en ik hoop dat je aangenomen word :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. that's incredible.. and the drawings are so beautiful ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow! it's amazing and so original ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel succes. Het ziet er in ieder geval super leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super leuk uit! Ik hoop voor je dat je wordt aangenomen :)

    Xoxo Whitney

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw dit ziet er geweldig uit! hoe kom je aan het boekje?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah tof! Uit hoe je toelating ging kan ik opmaken dat je voor Lifestyle & Design toelating hebt gedaan? :)
    zit nu in mijn tweede jaar van de studie dus zou leuk zijn om je op de academie te zien volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, echt prachtig zeg, en wat kun jij mooi tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, echt een mooi portfolio! Ook zo lekker creatief in elkaar gezet (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil ook zo graag naar de Willem de Kooning, maar als ik dit zie voel ik me toch een beetje slecht haha. Ik weet ook echt niet hoe ik aan mijn portfolio moet beginnen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gewoon er in doen waar jij trots op bent :) meer kun je niet doen, behalve er 100 % voor gaan :) !!

      Verwijderen
  20. grappig gedaan! en jij was het dus toch haha. ik doe mode :)
    ben wel benieuwd naar wat de opdrachten waren, vorig jaar was de toelating nog heel anders (thuis een opdracht, 20 min gesprek op school). nu is het meer zoals den haag eigenlijk haha. wel veel intensiever denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, dit ziet er echt geweldig uit!
    Als ik dit zo zie kunnen ze je haast niet meer níet toelaten. haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, je kan echt goed tekenen !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Btw ik vind het een grote eer om in je portfolio te maken staan, maar liefst 2x zelfs haha!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat creatief! daar moet zoveel tijd in hebben gezeten. Is ook echt super om later te bewaren en terug te bekijken. Wat een leuk idee! Ik zal voor je duimen, hoop echt dat je bent aangenomen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er erg goed uit, je kunt wel zien dat je er veel tijd aan hebt besteed!


    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ah dat portfolioboekje ziet er zo leuk uit! k heb m toevallig gister nog gezien op iemands blog!
    nou afwachten of je aangenomen word spannenddd x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het ziet er echt heel erg mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er heel leuk uit!
    Hoop dat je aangenomen wordt net als Nanne :) En wat is jouw reden om niet naar het AMFI te komen? Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw you are so creative :D and your portfolio looks very nice♥.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er super uit! Hopen dat je aangenomen wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ontzettend mooi zeg! Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik zit ook op een kunstacademie.. jou nemen ze vast wel aan heur..
    FREDERICKS&SOPHIE

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ahh HEEL erg leuk gedaan zeg!!!! En wat kan je mooi tekenen joh!! Weet wel zeker dat je wordt aangenomen! Je hebt talent, ook met fotografie en zeker ook met fashion! Je ziet er altijd leuk uit (wat ik zie op je blog :))

    xx Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Waauw wat is hij mooi geworden!
    liefs, Laura
    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. this is amazing! Please, more this posts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. echt prachtig gedaan! ik moet ook een portfolio maken voor de opleiding Media&Vormgeving geen idee wat ik erin moet zeggen haha ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  37. He Jennie, ik wil ook intake gaan doen daar, na 4 jaar MBO! Wat leuk om het hier terug te zien!! heb je nog tips :) ?
    Heel veel succes en hoop dat je word aangenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ziet er mooi uit, ik hoop dat je wordt toegelaten!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. It looks great, especially the drawings part! I'm not so good at it, so I love when somebody is :)
    Good luck!!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Waauw, wat een super mooie portfolio heb je! Ik hoop voor je dat je word aangenomen, zou echt geweldig voor je zijn! Ik heb een vraagje: ik zie dat je advertenties op je blog heb. Verdien je daar veel mee? :$ En is het handig? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel erg mooi zeg! Waar heb je die portfolio map gekocht?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Toffe portfolio! Mag ik vragen waar je je boekje vandaan hebt? Ik ben opzoek naar een scrapbook in deze kleur, maar ik kan het niet in de buurt vinden. Of heb je misschien een tip?

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw dit boek ziet er zo mooi uit! ZO gek dat je niet bent aangenomen :O! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig! Er moet wel een fout zijn gemaakt :/

      Verwijderen
  44. wow! jammer dat je niet bent aangenomen, maar ik vond je portfolio anders wel origineel (:

    BeantwoordenVerwijderen
  45. mag ik opbouwende kritiek trachten te geven? Tracht wat meer conceptueel te fotograferen. Foto's die niet enkel 'een leuk ideetje' verbeelden (zoals die met dat wolkenijsje, wat je op deviantart minstens honderd keer vinden kan) maar een origineel beeld brengen, waarachter iets zit. Heb je ook meer reportage-achtig werk? Probeer te bewijzen dat je meer bent dan een 'creatief tienermeisje met een nikon', poneer een standpunt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. natuurlijk mag dat! in mijn fotografie ben ik inderdaad niet echt conceptueel bezig, maar ik heb met mijn schilder- en drukwerk laten zien dat ik dat wel kan. ik heb hele collages en werkverslagen gemaakt met hoe ik op mijn ideeën ben gekomen en hoe ik alles heb uitgewerkt, maar dit heb ik niet op mijn blog laten zien. ik zou dat inderdaad wat meer in mijn fotografie kunnen verwerken!

      en wat betreft die foto met dat ijsje, die heb ik ongeveer 2 jaar geleden gemaakt, kwam toen overal op tumblr terecht en nu staat heel deviantart er vol mee. voordat ik die foto maakte had ik hem nog nergens gezien dus het was wel echt mijn eigen idee toen :)

      Verwijderen
  46. Ziet er echt super mooi uit! Jammer dat je niet aangenomen bent. Ik hoop dat ze een domme fout gemaakt hebben en je alsnog toelaten, ik vind dat je het echt verdiend.
    Waar heb je het portfolio boekje vandaan als ik vragen mag? (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. kan je zo een boekje kopen met die bruine papieren of heb je dat helemaal zelfgemaakt? Ik vind het super!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. he
    hoe kom je aan die letter tipe ? voorop Portefolio ? ik wil graag het zelfde letter type gebruiken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super leuk geworden ! Mag ik vragen waar je dit boekje hebt gekocht ? Ik heb namelijk binnenkort zelf een intake en zoek precies dit boekje om er iets moois van te maken. Ik begrijp overigens niet dat je niet bent aangenomen !

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)