zondag 4 maart 2012

THIS WEEKEND


i love this weekend. friday we had this great party with our class from school. a lot of pizza, drinks and fun. we should do this more often! yesterday my friend sanne threw a party which was also so much fun. best cocktails, great music and of course my best friends :) today i'm going out for dinner with my entire family because it's my grandpa's birthday. and afterwards it's time to grab the nintendo 64 from the attic: mario kart & super smash bros!! enjoy your sunday evening! :)

34 opmerkingen:

  1. Pizzaaaa daar heb ik zin in! Geniet van je etentje vanavond!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, wat een leuke foto's! Volgens mij was het erg gezellig :)

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zag er heel gezellig uit :)
    Veel plezier op het etentje! x Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha love the mustache pic :)

    ekatya.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke foto's! zo te zien was het erg gezellig. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Klinkt als een heel leuk weekend! Veel plezier vanavond bij het etentje :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt leuke foto's! Ziet er erg gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er erg gezellig uit ! Veel plezier vanavond :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lol you guys are so cute!!!!!


    http://lustforgourmandise.blogspot.com/
    http://lustforgourmandise.blogspot.com/
    http://lustforgourmandise.blogspot.com/

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great photos! Wow there is a lot of pizza!!!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah ziet er superleuk uit!
    Mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Looks like you had an amazing time, loving the triple moustache ;)

    Lucy Loves To Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke foto's!
    Ziet er echt gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beautiful photo ! :)) your long is very nice ! :)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moet een leuk feestje zijn geweest! Zeker met pizzaaaa!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke foto's! ziet er heel gezellig uit!

    liefs, lisanne
    ps. ik verloot een supertrash jurkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een rare vraag als het antwoord nee is, maar ik stel m toch, heb jij laatst toelating gedaan op wdka? zo ja, dan liep ik langs jou en dacht ik heel erg lang huh wie was dat zij heeft echt een bekend gezicht. haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)