dinsdag 24 januari 2012

NEW IN || JEANS & HAIRCUFF

blouse + ring primark, watch MK, left bracelet vintage, right two small bracelets 10feet + i am jai
1.
i never wear my hair in a ponytail so when i saw this haircuff at H&M for the first time i didn't take it with me. i felt regret immediately
when i got home and two weeks later i saw it again. still didn't take it with me because i thought i wouldn't wear it anyway.
now i decided to just do it. and i'm glad i did it. doesn't it look amazing?
2. ever seen me in jeans? i always wear leggings or tights and i think it's getting a bit boring. that's why i decided to buy a pair of
jeans. these are from H&M and they fit perfectly.

43 opmerkingen:

  1. yes yes yes yes!!! ziet er goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb die haircuff ook gekocht terwijl ik nooit een staart draag. Ben er uiteindelijk ook blij mee ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo mooi!! Maar ik vind mijn haar daar nog te kort voor.. Kan niet wachten tot het weer langer is haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er beide super uit! Leuk om een keer wat anders te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allebei super leuk uit! Ik wil ook zoo graag die haircuff! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben van plan die haircuffs te kopen maar ik moet nog zien wanneer ik na de stad kan.
    + mooie jeans en leuke juwelen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb die cuff ook nog ergens liggen maar het staat minder mooi bij blond vind ik :(
    lees net dat je ook lifestyle&design wil gaan doen, leuk! Weet je al wanneer je toelating gaat doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I want your hair! You've got best ponytail! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw je lay out is echt supermooi geworden :) fan van de haircuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kan die haircuff dus echt niet vinden bij de H&M ik zoek er al vet lang naar xd

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw! van welke h&m collectie komt je jeans? devided?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja als het goed is komt 'ie van Divided!
      hij is net binnen in de winkels en hij zit echt heel fijn!
      je hebt hem ook nog in verschillende kleuren geloof ik, kost 20 euro :)

      Verwijderen
    2. Ohh wat een fijne prijs hihi, staat je echt heel mooi ook een keer een jeans.. :)

      Verwijderen
    3. dankjewel! was eens tijd, een keer wat anders haha!
      wanneer ga jij weer verder met bloggen? :)

      Verwijderen
  12. i really love your nail color :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I like!!
    Die ring heb ik ook :)

    xoxo Paula
    www.paschphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha je nageltjes zijn weer mooi gelakt zo te zien! Wow jij én een broek? Afgelopen weekend zijn je nog dat je nooit broeken draagt hihi.

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Jennie, altijd leuk een broek bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. you have such beautiful jewelry! I want your hair and a gold elastic band! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh die jeans staat je echt perfect! Nu je het zegt, ik zie idd niet echt vaak jou in een jeans bij je outfit posts. Mooie haarcuff ook, bij mij in Den Haag is die echt nergens te vinden. Haha heb er maar zelf 1 gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. like the jenas with this blouse...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nothing wrong with jeans! they're a staple in my closet. the hair cuff is very cool!
    http://www.indieelectronicalternative.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie foto die onderste jennie!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. It looks cool, and I'm glad you did buy the jeans too because they look great on you

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. the haircuff is totally amazing!!!!!!!!!!<3

    http://lustforgourmandise.blogspot.com/


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. In love with the haircuff!
    Following you.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I think you look amazing with jeans!
    I've regreted my long haire for the fisrt time when I saw this haircuff... It looks great on you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave haircuff! En die broek is leuk, staat je volgens mij ook erg goed :)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. aaah, ik wil ook zo graag die haarcuff. :D
    En mooie sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hahaha ik was in de bibliotheek ! en ik sla de bladzijde van de nieuwe cosmogirl om en toen zag ik jou er staan :) echt leuk dat je in het tijdschrift staat !
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gave haircuff! Leuk dat je ook eens een broek draagt, haha. Vond je outfits met de shorts wel wat koud worden voor de tijd van het jaar! :P

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. You have lovely style and amazing hair!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. That gold haircuff is perfect. Never saw those ones in my local h&m! :( i want one of those

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Is de hair cuff van H%M dus wel in NL verkrijgbaar? Want ik hoorde dat hij alleen in Zweden enzo verkrijgbaar was..

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)