maandag 30 januari 2012

GIVEAWAY: WIN 25 EUROS TO SPEND AT ZALANDO!

it's time for a giveaway! Zalando has launched its new concept called "Bloggers Exclusive" and to celebrate that
Zalando has asked me to give away shopping money worth 25 euros to one of my lovely readers!
All Bloggers are now able to subscribe to the Bloggers Exclusive newsletter. When you do that, you will receive an e-mail
every two weeks including really cool stuff: behind the scenes at Zalando, fotoshoots, the newest products and the
hottest trends! They will also send you special offers and some nice winning competitions!

so i'm giving away 25 euros to spend at Zalando but...
 what can you get for 25 euros at the webshop? a lot! here are some of my favorite products worth 25 euros or less:

1. top from Vila 2. Vero moda top 3. Zalando Essentials top 4. Vero Moda mini dress 5. Cardigan from Vero Moda
6. Koh nail whitener set 7. Koh midnight blue, Koh red brownish or one of the many other awesome colors from Koh

or you could use it to get a pair of jeans, a bag or maybe a bikini for a cheaper price? :) you decide!


HOW TO WIN??

Bloggers:

- make sure that you follow me with Google Friend Connect
- subscribe to Zalando's new "Bloggers Exclusive" --> click here
- after you have done that, please leave a comment with your e-mailaddress.

Non-Bloggers:
don't have a blog?
no problem! you can also enter this competition:
- follow Zalando on Twitter/Facebook

- leave a comment with your name and e-mailaddress


this giveaway is open to everyone (international!!)

Good luck! :)

87 opmerkingen:

  1. jaaaaaa i'm in!
    liefs,
    denise
    jemappelledenise@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie! Ik doe mee :)

    follow-yourdreams@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee!

    Ik volg je met GFC en heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief!
    Hoop zo dat ik dit win. Er is al tijden een superleuk jurkje op zalando, maar ik vind hem te duur. Met deze bon word hij een stuk goedkoper en kan ik hem eindelijk kopen!

    Liefs


    ps. Mijn mail adres is MySuperSweetLife@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So coool ! :)

    Merit
    merit.eller@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige give-away!
    ik heb alles voor de 'bloggers' gedaan (:

    xoxo
    email: myveryownlookbook@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb me ingeschreven! Super leuke actie!

    thefashionbuilding[at]hotmail[dot]com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe mee!! ik heb de facebook geliked! m'n email is aniekbuijsrogge@zeelandnet.nl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow dat is echt wel een leuke site, bedankt dan heb ik weer een nieuwe site waar ik voor mijn kleren kan kijken! Ik heb me meteen ingeschreven en volg je blog ook al.
    Mijn email is eline_vdmolen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt leuk dat je benadert bent! Ik doe mee.

    Heb me ingeschreven en ik volg je al lang!

    lifeofroshelle@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh spannend! :) romy_klassen391@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik volg je met GFC en ik heb me ingeschreven :) linda_bdl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Ik doe ook mee.
    Ik heb me net ingeschreven en ik volgde je al :)
    esmeeanna@live.nl
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige giveaway! I'm in.

    lace-and-pearls@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I'm in!

    tesstettelin@hotmail.com

    liefs, Tess!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, ik doe mee als niet-blogger!
    amihasmsn@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Yo ho hoou! I´m in to!
    Kordellia@seznam.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mája Měníková30 januari 2012 om 18:51

    I'm in ^^

    m.menikova@seznam.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awesome!
    smile.natallo.grin@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe ook mee!
    joycejeroense@live.nl
    leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke winactie!Ik doe mee.
    myownbedtimestory@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk, ik doe mee!

    Ik heb me ingeschreven en volg je al met gfc!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee! :D
    midsummernightsdreams@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe ook mee! Echt een leuk initiatief van Zalando. :)
    Ik heb me ingeschreven en ik volg je al met GFC.

    lifebylinda@hotmail.com

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super Jennie, ik doe zeker mee! Zalando is een hele fijne webshop! :)

    - Ik volg je via Google.
    - Ik was al aangemeld voor de ''Bloggers Exclusive'' (heel erg leuk overigens!)
    - Mijn e-mail adres is annemieke-x@hotmail.com

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Holy shit, I hate the snow anyway. Yes a bit late: D
    klaro would I spend it or do I give it-?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke giveaway! Ik doe zeker mee!
    Ik volg je via Google
    Ik heb me aangemeld voor de Blogger exclusive
    en mijn e-mail adres is styleandsushi@hotmail.com

    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave actie! :)
    sanne_schoonenberg@hotmail.com


    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. great :) aliciaalosada@gmail.com

    Thanks for your comment!! I love your blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe mee! Ik heb me aangemeld voor the bloggers exclusive en ik volg je al heel lang met GFC.
    Mijn email is; janinedebart@live.nl
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I'm in!!!!! Ik heb me ook aangemeld en volg je al vanaf het begin met GFC!!!
    Mijn email is: romy_12_girl@hotmail.com

    XXX
    http://thefashionfields.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik volg je en heb Zalando een reactie gegeven ! love your blog XOXO
    atletieknathalie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, superleuk!
    Ik heb geen blog maar volg Zalando op twitter, en jou al met GFC :)
    reneespam@hotmail.com is mijn email!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh!!! Please, i want be winner. :)

    luckasumova@seznam.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke actie! Ik weet al precies wat ik zou kies als ik win, haha (:

    renee-meijer@hotmail.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Superleuke actie!
    Ik volg je al met GFC!
    just-mylove@hotmail.nl

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk, ik doe mee haha x
    marloes_1907@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superleuk! Ik doe mee!
    annevanderwal@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Shannon Anderson
    s-anderson@live.nl

    I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Die schoenen die ik aan heb in mijn laatse post vielen bij mij eerst iets te strak, maar je loopt ze wel snel uit dus ik zou gewoon je eigen maat nemen als je ze ook zou bestellen.

    En wat een leuke give-away! Ik volgde je al op GFC en heb me nu ook bij Zalando aangemeld. En hier dus de comment ;)

    Liefs,
    Anne
    (annevanderzanden@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ah ik vind jou blog sowieso al leuk! Ik was hem een tijdje kwijt, maar weer gevonden, nu volg ik je dus wel :P en leuke give-away, ik doe mee!!
    mijn email is tamara_@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gaaf ik doe mee! Ik ga je volgen via GFC en sta ingeschreven voor de nieuwsbrief.
    vintagirie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. kopalova.marketa@seznam.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  43. It's great giveaway :) i don't know this shop,but it seems very good:)
    adabart@seznam.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk leuk leuk!

    Ik volgde je al en ik heb me net aangemeld voor de nieuwsbrief!
    E-mail: hetlijstertje@hotmail.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuke winactie! Ik volg zalando op facebook!
    E-mail: eline_loveu@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heey Heey, echt een leuke winactie ! :)
    Zalando is een soort internet hemel voor meisjes haha
    Ik doe daarom ook zeker mee, ik volg je via GFC en ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief !

    fashionlalalover@hotmail.nl

    Fingers Crossed :)
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk! Ook dat je wat 'ideeën' hebt neergezet! I'm in!
    - Ik volg je (maar dat wist je al)
    - Ik ben aangemeld voor de nieuwsbrief
    - atouchoffashion@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuke winactie en leuke favorieten:) I'm in!
    meghan.kalisvaart@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat leuk zeg!
    Ik heb me direct aangemeld!
    ifyoufindstyle@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Following on Facebook :)
    michaela.birova@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Following on all! I love your blog, I check it everyday! Fantastic read xxxx
    jessamynread@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oeeeh hele leuke actie!:) gwentjuh@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. kocourova.veronika@email.cz

    I don't a have a blog.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ik doe mee! <3
    hester_hoekstra@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. wonderful blog. Great pictures :). , Inviting me and for commenting;)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hee Jen!
    Ik volg je! :)
    jannekemeijer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Echt een super actie! :D
    Ik volg Zalando via Facebook
    M'n mail is makbule-g@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Markéta Stránská, marke.stranska@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Echt leuke actie!
    Alles gedaan
    email: chloe1906@hotmail.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Leuke giveaway!
    Ik volg je via blogloving en heb zalando op facebook geliked!

    Liefs, Eveline
    evelinevlassenroot@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. leuke giveaway (:
    mijn email is judith_xjes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. I'm in I just love this giveaway thanks!!!! I really hope to win :D
    Anita s.anita@hotmail.it

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik dacht dat ik allang mee had gedaan, maar dat is dus niet zo! Dus op de valreep nog maar even :)
    marloeskamer[at]live.nl
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe ook meee :D midsummernightsdreams@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. aaah wat een gave winactie! ik doe mee! ik volg jou en ik heb me aangemeld bij zalando's bloggers exlusive.
    mijn mail: loveyourlifelove@hotmail.nl

    xxxx
    ps. ik heb ook een give-away op mijn blog:)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)