maandag 2 januari 2012

+++++


blazer, wedges H&M | white top Primark | clutch Accessorize | shorts ZARA | watch Michael Kors | nailpolish NYC

two days after new year's eve and i still look terrible. but it was worth it. definitely.
i've spent the last two days in bed watching movies and sleeping. tonight i'll be on the road for my driving lessons and afterwards
i'm going to watch movies with my sister. tomorrow my hectic life will start. i've got a lot to do: i still have to make an entire magazine in
a very short period so my job as fulltime magazinemaker will start tomorrow! enjoy your evening!

31 opmerkingen:

  1. super mooi weer meid:)
    staat je goed

    Nieuwe outfitpost - NYE
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute outfit, love your bag and shoes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute outfit! Love the shoes!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit!
    Maar ik ben vooral jaloers op je mooie lange haar!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet waarom, maar ik vind je echt schattig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zie je er weer leuk uit! hihi ♥
    Liefs, Laura
    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw mooi zeg! hoe lang ben je als ik vragen mag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke outfit. Mooie clutch! Ik baal wel, sinds je een ander domein heb, kom ik op geen enkele manier op je blog terecht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit en mooie nagellak! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so simply and effective
    so natural
    love it!! love everything
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely outfit meid

    follow each other?

    x Hajar & Mounia
    Twitter: @Mouniaaa20
    @Hauntedovoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. great purse! looks perfect with your outfit!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, i envy your life at this moment!
    mijn tijd bestaat nu vooral uit studeren... :(
    leuke outfit, jennie! tof shortje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit Jennie, je wedges zijn looooovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er mooi uit! :d en yay, ik kan eindelijk op je blog komen o-o. Eerst kon ik er namelijk niet erop komen =="

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Jennie, bedankt voor je reactie! Wat heb je een leuke style zeg, heel klassiek! Love, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi horloge en clutch! Ik volg je.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dankjewel! ja dat dacht ik eerst ook. maar heb verschillende standen geprobeerd en elke keer is het vreemd. als het nog een tijdje door gaat, ga ik even bij een winkel vragen wat er aan de hand is (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love your outfit!! You look gorgeous :)
    following you,

    follow me back :)
    www.amazinglybe-au-tiful.blogspot.com/

    xox,
    Isa

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)